|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۰۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: شهریور تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس کرونا ۶۸ نفر بوده ولی دیشب ۲۰۰ نفر مراجعه کننده داشتیم. الآن مردم برای ویزیت و معاینه جلوی اورژانس کرونا صف کشیده اند و من نمیدانم چرا باید همیشه اشتباهات گذشته را تکرار کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، دکتر طبرسی در ویدیویی در صفحه شخصی خود افزود: به هرحال الآن این اتفاق افتاده و تجربه ما در این ۷ ماه نشان می دهد وقتی یک اپیدمی وارد موج می شود که در موج اول و دوم به همین صورت بود در موج سوم به نظر می رسد که شدیدتر خواهد شد و اگر ما بخواهیم به همین منوال ادامه بدهیم در آبانماه مرگ و میر به ۶۰۰ نفر در روز خواهد رسید.

او ادامه داد: دور از ذهن نبود وقتی که افزایش مسافرت ها و شلوغ شدن جاده ها در ۳ روز تعطیلات و عدم رعایت نکات مراقبتی توسط مردم و متاسفانه باز شدن مدارس و دانشگاه ها را شاهد هستیم معلوم بود که این اتفاق می افتد.

دکتر طبرسی اضافه کرد: ما به کرات در این چند روز افراد معلم و دانش آموز مبتلا به کرونا داریم وقتی شما این افراد را وارد کلاس می کنید بقیه هم مبتلا می شوند و این بیماری پخش خواهد شد.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اضافه کرد: بحث ایمنی گله ای هم دیگر کاربرد ندارد. الان استانهای مثل قم، که در فروردین و اسفند به شدت درگیر بودند بازهم وارد فاز قرمز شد، گیلان وارد فاز قرمز شد.

وی در انتها افزود: بنابراین ما نباید خودمان را گول بزنیم با مسائلی همچون بیماری کنترل میشود یا بیماری تمام شده، این بیماری متاسفانه هست و مرگ و میر هم کماکان هست و ما وارد یک فاجعه بزرگ شدیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین