|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۳۰۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳


در پی انتشار شایعاتی مبنی بر دپوی خودرو توسط گروه صنعتی ایران خودرو، صبح امروز مدیرکل بازرسی و مدیرکل حقوقی وزارت صمت از پارکینگ خودروهای دارای کسری این خودروساز بازدید کردند.

به گزارش ایکوپرس؛ در این بازدید، توضیحات لازم در خصوص هر یک از خودروها و تعداد قطعات کسری، توسط قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش و نیز مدیر مونتاژ ایران خودرو، به صورت مبسوط ارایه شد.

غلامرضا صارمیان، مدیرکل بازرسی وزارت صمت، با اشاره به بازدید صورت گرفته، عنوان کرد: دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظایف ذاتی خود مکلف است هم به گزارش‌هایی که در فضای مجازی درباره شرکت های خودروسازی منعکس می شود و هم به شائبه اقدام به احتکار خودرو توسط خودروسازها رسیدگی کند، به همین جهت حسب دستور مقام عالی وزارت خانه، امروز از این شرکت خودروساز بازدید به عمل آوردیم.

وی با بیان اینکه با توجه به توضیحات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و بازدید میدانی از شرکت و محل دپوی خودروها، این مساله برایمان محرز شد که موضوع احتکار منتفی است، اظهار کرد: عمده مشکلات به دلیل کسری قطعات خودرو است که در این باره گزارش لازم منعکس خواهد شد.
صارمیان ضمن اشاره به تعهد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به تسریع در تامین قطعات، تکمیل خودروها و انجام تعهدات به مشتریان، اظهار امیدواری کرد: پس از ارایه این گزارش، مشکلات کسری قطعاتی که ناشی از توقف در گمرک است، با همراهی و کمک گمرک جمهوری اسلامی، در ترخیص کالاها رفع شود.

مدیرکل بازرسی وزارت صمت در ادامه با اشاره به مشکلات ناشی از تخصیص ارز در خرید قطعات نیز خاطرنشان کرد: موضوع تخصیص ارز در ارتباط با بانک مرکزی است که وزرات صمت در جهت رفع مشکل، آن را دنبال خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین