|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۳۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲


کارگردان سینما که با سلاح کلاشنیکف همسایه خود را به قتل رسانده بود در عملیات ویژه ماموران نوپو دستگیر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، این مرد که همسر سابق یکی از بازیگران مطرح کشور نیز بود، پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک قبضه کلاشنیکف و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.

چهارشنبه شب گذشته و ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

جزئیات جدید از قتل همسایه توسط کارگردان سینما

روز چهارشنبه ساعت ۱۱شب، ساکنین خیابان شریعتی در پی شنیدن صدای تیراندازی از یک ساختمان قدیمی، با سامانه ۱۱۰ تماس گرفته و پلیس را از یک قتل باخبر کردند.

افسران تجسس بلافاصله خود را به محل اعلام شده رساندند و از پنجره پارکینگ بیرون ساختمان دو طبقه، جسد مردی مسن را غرق در خون مشاهده کردند و متوجه شدند قاتل با اسلحه کلاشینکف با استفاده از پله‌ها به طبقه بالا رفته است.

از آنجایی که بیم آن می‌رفت قاتل افراد دیگری را نیز در ساختمان به گروگان گرفته باشد و با دیدن ماموران پلیس آن‌ها را به قتل برساند، ماموران پلیس نوپو وارد صحنه شده و با استفاده از گاز اشک آور وارد ساختمان شدند.

پس از چند دقیقه، متهم بازداشت و به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، انتقال داده شد.

در بررسی‌ها مشخص شد این فرد «ک.الف» ۶۰ ساله و از کارگردان دهه ۷۰ بوده است. همچنین وی از همسر بازیگر خود نیز جداشده است.

علت این حادثه نیازمند بررسی‌های بیشتر است اما به نظر می‌رسد این کارگردان با همسایه طبقه دوم خود که خانه‌اش را به یک دفتر وکالت اجاره داده بود، در شب حادثه به دلیل اختلافات قدیمی درگیر شده و مالک طبقه دوم که مردی ۶۹ساله است را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین