|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۳۰۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
بخشی از روستاهای شهرستان آزادشهر نیز خسارت مختصری دیده است. بنیاد مسکن در حال ارزیابی نهایی میزان خسارات است. اقدام مناسبی که در بخش مرکزی شهرستان رامیان صورت گرفته این است که خانه‌ها از سوی بخشداری مرکزی، بیمه زلزله و حوادث طبیعی شده‌اند که بخشی از خسارات به منازل می‌تواند از این منبع تامین شود.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی از حضور دستگاه‌های خدمات رسان به مردم در مناطق زلزله زده و ارزیابی خسارات خبر داد.

غلامعلی کوهساری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت مناطق زلزله زده استان گلستان و شهرستان رامیان اظهار کرد: خدمات رسانی به مردم از سوی دستگاه‌ها همچنان ادامه دارد و دستگاه‌های متولی نظیر بنیاد مسکن در حال ارزیابی میزان خسارات وارده به بخش‌های مختلف هستند. جلسه‌ شورای مدیریت بحران شهرستان رامیان نیز تشکیل شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: بخشی از روستاهای شهرستان آزادشهر نیز خسارت مختصری دیده است. بنیاد مسکن در حال ارزیابی نهایی میزان خسارات است. اقدام مناسبی که در بخش مرکزی شهرستان رامیان صورت گرفته این است که خانه‌ها از سوی بخشداری مرکزی، بیمه زلزله و حوادث طبیعی شده‌اند که بخشی از خسارات به منازل می‌تواند از این منبع تامین شود.

نماینده مردم رامیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون به دلیل سرد شدن هوا در شهرستان بخشی از مردم که خانه‌های آنها خسارت دیده است با مشکل روبرو هستند، اما دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر جمعیت هلال احمر و بنیاد مسکن در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند. خوشبختانه تعداد مصدومان نیز کم بوده و حال آنها رو به بهبودی است.

بامداد روز دوشنبه ۱۷ شهریور، زمین لرزه ای با قدرت ۵.۱ ریشتر رامیان در استان گلستان را لرزاند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین