کد خبر: ۳۰۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴

مخالفان بحرینی تأکید کردند عادی‌سازی روابط میان امارات و رژیم صهیونیستی این رژیم را به ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه فلسطینی‌ها تشویق می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، ائتلاف "جوانان انقلاب ۱۴ فوریه" بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد:

اقدامی که محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی به نام امارات انجام داد رژیم صهیونیستی را به ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه برادران فلسطینی تشویق خواهد کرد. این اقدام خدمتی به اهداف انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و کنار گذاشتن ارزش‌های عربی و اسلامی و اصولی است که در محافل بین المللی از آن دم می‌زنند.

در این بیانیه آمده است: بازداشت‌های مخفیانه تعدادی از شهروندان اماراتیِ مخالف عادی‌سازی روابط توسط دستگاه امنیت این کشور نشان می‌دهد مردم مخالف هرگونه اقدامی در راستای عادی‌سازی روابط هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم بحرین با هرگونه اقدامی در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در هر سطحی مخالفند. بحرینی‌ها اجازه نخواهند داد که خاک کشورشان به جای پایی برای اسرائیلی‌ها تبدیل شود. آن‌ها با انواع ابزارها با هرگونه اقداماتی در راستای عادی‌سازی روابط مقابله خواهند کرد.

حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین سه‌شنبه در دیدار با جارد کوشنر، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا سیاست امارات و مواضع تاریخی این کشور در دفاع از مسائل و منافع امت عربی و اسلامی را ستود.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین