|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۸
کد خبر: ۳۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
وی خاطر نشان کرد: مدل طراحی شده اقتصاد مقاومتی به صورت جامع بوده و مدلی جهت اجرای گام به گام اقتصاد مقاومتی در سازمانها با کسب اطمینان از دستیابی به نتایج متوازن خواهد بود.
 دبیر نشست مبلغان اقتصاد مقاومتی گفت:‌ مدل اجرایی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در سازمان‌ها و دستگاهها تهیه شود.

 دومین نشست تخصصی تربیت مبلغ اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از فرهیختگان، استادان دانشگاه و مشاوران مدیریت و اقتصاد برگزار شد.

مازیار جهادی دبیر جایزه اقتصاد مقاومتی در این نشست تخصصی که به منظور نقش مشاوران و اساتید دانشگاهی در تحقق اقتصاد مقاومتی ترتیب یافته بود، گفت: به راحتی می توان مدل اقتصاد مقاومتی در کشور استقرار داد و نتایج راهبردی این مدل را کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: مدل طراحی شده اقتصاد مقاومتی به صورت جامع بوده و مدلی جهت اجرای گام به گام اقتصاد مقاومتی در سازمانها با کسب اطمینان از دستیابی به نتایج متوازن خواهد بود.

جهادی بیان داشت: با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد تبدیل گفتمان اقتصاد مقاومتی به گفتمان روزمره در کشور، ترویج مدل اقتصاد مقاومتی را در سازمانها و شرکت های الزامی است و باید از حمایت همه آحاد جامعه برخوردار باشد.

وی ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی در مساله اقتصاد کشور و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی را بسیار هوشمندانه ذکر کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری منویات ایشان و اجرای مناسب سیاست های اجرایی اصل 44 قانون اساسی شاهد شکوفایی تولید در کشور باشیم.

همچنین در این نشست نادر برزگر سخنگوی دبیرخانه جایزه از لزوم تشکیل اتاق‌های اقتصادی در هر صنعت خبر داد و گفت:‌ صنایعی که در سیاست‌های 22 ماده‌ای اقتصاد مقاومتی هستند، جز اولویت‌های اقتصادی است.

در جلسات مشترک با فعالان اقتصادی گردشگری جمع بندی مناسبی از مشکلات و مسائل پیش روی فعالان این حوزه در حرکت به سوی اقتصاد مقاومتی به عمل آمده است که در راستای استقرار مدل به صورت راهنما در اختیار سازمانها در بخش گردشگری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این است که تولید ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و باید بخش خصوصی که سهم جدی در اقتصاد دارد، با سیاست های اقتصاد مقاومتی همراه باشد.

در این نشست خانی عضو کمیته علمی جایزه اقتصاد مقاومتی به تشریح معیارهای مدل اقتصاد مقاومتی 93 پرداخت و نحوه گام به گام پیاده سازی الگوی اقتصاد مقاومتی در سازمانها و چگونگی ارزیابی نتایج عملکرد در فرآیند جایزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین