|
|
امروز: پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۲
تیم پارسی به کسب سه امتیا‌ز این دیدار 33 امتیازی شد تا با یک امتیاز کمتر از مارسی در هم‌چنان در رده دوم جدول لیگ فرانسه قرار داشته باشد.

پاری‌سن‌ژرمن با برتری خانگی برابر نیس هم‌چنان در رده دوم جدول لیگ فرانسه باقی ماند.

 هفته‌ پانزدهم لیگ فرانسه با برگزاری شش دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی پاری‌سن‌ژرمن در خانه به مصاف نیس رفت و موفق شد با یک گل به برتری برسد تا رقابتش را با مارسی در صدر جدول ادامه دهد.

تک گل پارسی‌ها را در این دیدار زلاتان ابراهیموویچ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. تیم پارسی به کسب سه امتیا‌ز این دیدار 33 امتیازی شد تا با یک امتیاز کمتر از مارسی در هم‌چنان در رده دوم جدول لیگ فرانسه قرار داشته باشد.

در دیگر دیدار حساس موناکو که در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارد در خانه رن به میدان رفت که این دیدار با شکست دو بر صفر تیم متمول موناکو به پایان رسید تا رن به رده چهارم صعود کند.

همچنین در دیگر دیدارهای مهم لانس در خانه میزبان متس بود که موفق شد با دو گل صاحب برتری شود. هفته‌ پانزدهم لیگ فرانسه امروز و امشب با برگزاری سه دیدار به پایان می‌رسد که در این بازی‌ها لیون تیم سوم جدول برای حفظ اختلاف امتیازی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن باید برابر تیم سن اتین به میدان برود. همچنین بوردو که فصل را خیلی خوب شروع کرد و در ادامه نتایج ضعیفی گرفت میزبان تیم لیل است.

در دیگر دیدار امشب اویان با گنگم بازی خواهد کرد.

در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه مارسی با 34 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و لیون در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین