کد خبر: ۳۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴
رئالی‌ها در بازی شب گذشته برابر حریفی سخت قرار گرفتند و در نهایت توانستند با یک برتری خفیف دو بر یک سه امتیا‌ز این مسابقه را به اندوخته‌های خود اضافه کنند.

رئال مادرید در خانه مالاگا صاحب پیروزی سختی شد.

 هفته‌ سیزدهم رقابت‌های لیگا شنبه شب و بامداد امروز (یکشنبه) با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در خانه مالاگا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک صاحب برتری شود تا شاگردان آنچلوتی به شانزدهمین پیروزی پیاپی خود در لیگ اسپانیا دست یابد و به این ترتیب رکورد پنجاه و یک سال قبل نونز برابری کند.

رئالی‌ها در بازی شب گذشته برابر حریفی سخت قرار گرفتند و در نهایت توانستند با یک برتری خفیف دو بر یک سه امتیا‌ز این مسابقه را به اندوخته‌های خود اضافه کنند.

رئالی‌ها در نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کردند و می‌توانستند به گل برسند که گرت بیل در دقیقه‌ یازده نتوانست فرصت طلایی تیمش را به گل تبدیل کند. البته بازیکنان مالاگا نیز دست و پا بسته نبودند و چند موقعیت جدی روی دروازه کاسیاس ایجاد کردند که جدی ترین موقعیت آنها را دودا در دقیقه‌ 42 از دست داد که ضربه او به دیرک افقی دروازه اصابت کرد.

در نهایت این رئالی‌ها بودند که توانستند برتری خودشان را به حریف دیکته کنند. همکاری کریستیانو رونالدو با کریم بنزما باعث شد تا این مهاجم فرانسوی گل نخست تیمش را به ثمر برساند. پس از این گل رئال باز هم توپ و میدان را در اختیار گرفت، ولی در زدن گل‌های بعدی ناموفق بود تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر این تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم رئال باز هم تیم برتر میدان بود و موفق شد دروازه مالاگا را باز کند. این بار پاس بلند مارسلو با ضربه سر رونالدو همراه شد تا توپ مقابل پاهای گرت بیل قرار گیرد و این بازیکن ولزی نیز با ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر برساند. مالاگای میزبانی که در دقایق پایانی چیزی برای از دست دادن نداشت، سراپا حمله شد و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. روکه سانتاکروز پاراگوئه‌ای به زیبایی در دقیقه‌ 92 دروازه رئال را باز کرد تا این دیدار با برتری دو بر یک مهمان به پایان برسد.

کارلو آنچلوتی با کسب این پیروزی توانست تاریخ ساز شود و شانزدهمین برد متوالی خود را در تمام رقابت‌های فصل به دست آورد.

در دیگر دیدارهای شب گذشته این نتایج به دست آمد

* ختافه یک – بیلبائو 2

* اسپانیول 2 – لوانته یک

* سلتاویگو صفر – ایبار یک

هفته‌ سیزدهم لیگای اسپانیا امروز و امشب با برگزاری چهار دیدار ادامه می یابد که در حساس‌ترین بازی بارسلونا در خانه والنسیا به میدان خواهد رفت. آتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی نیز میزبان لاکرونیا است.

در جدول رده‌بندی رئال مادرید با کسب 33 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بارسلونا و آتلتیکو مادرید در تعقیب این تیم به سر می‌برند.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین