|
|
امروز: دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
کد خبر: ۳۰۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

نیروهای واکنش سریع سودان از دیدار فرمانده دوم خود با وابسته نظامی آمریکا و گفت‌وگو درباره همکاری مشترک دو کشور در زمینه‌های نظامی و فرصت‌های توسعه آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از صدی البلد، نیروهای واکنش سریع سودان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند، تیم عبد الرحیم حمدان دقلو، فرمانده دوم نیروهای واکنش سریع سودان در سفارت آمریکا در خارطوم دیداری با جیکوب دی، وابسته نظامی آمریکا داشت و با او درباره همکاری مشترک دو کشور در زمینه‌های نظامی و فرصت‌های توسعه آنها به ویژه با نیروهای واکنش سریع که مامور مبارزه با مهاجرت‌های غیرقانونی، تروریسم و جرائم فرا مرزی هستند، گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه منتشر شده، دقلو در دیدار با وابسته نظامی آمریکا ضمن اشاره به فعالیت نیروهای واکنش سریع در زمینه‌های انسانی و اجتماعی به ویژه در مناطق درگیری، شرح مفصلی از اقدامات نیروهای واکنش سریع در زمینه گسترش امنیت در سراسر سودان و نیز اقدامات این نیروها در مبارزه با مهاجرت غیرقانونی و تروریسم ارائه کرد.

همچنین طبق این بیانیه، دقلو بر آمادگی کامل نیروهای واکنش سریع برای همکاری در تمامی زمینه‌ها با طرف آمریکایی در راستای منافع دو کشور تاکید کرد.

در این دیدار وابسته نظامی آمریکا نیز بر آمادگی کشور خود برای کمک به سودان در مرحله آتی تاکید کرد و گفت: این دیدار در چارچوب همکاری‌های نظامی دو کشور انجام شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین