|
|
امروز: جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۲
کد خبر: ۳۰۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
در این عبارت تبلیغاتی، از مسافران خواسته شده بود "در صورتی که نمی دانند به کجا می خواهند سفر کنند پروازهای مالزی را انتخاب کنند."
شرکت هواپیمایی مالزی به دلیل انتشار یک عبارت تبلیغاتی در اینترنت عذرخواهی کرد.

به نقل از پایگاه خبری ایلاف، شرکت هواپیمایی مالزی به دلیل واکنش منفی مردم، مجبور شد به دلیل انتشار جمله تبلیغاتی در سایت شبکه اجتماعی توئیتر را حذف و بابت انتشار آنها عذرخواهی کند.

در این عبارت تبلیغاتی، از مسافران خواسته شده بود "در صورتی که نمی دانند به کجا می خواهند سفر کنند پروازهای مالزی را انتخاب کنند."

انتشار این عبارت باعث خشم بازماندگان قربانیان مسافران هواپیمای ناپدید شده MH370 مالزی شد.

شرکت هواپیمایی مالزی در راستای تلاش برای افزایش تعداد مسافرانش، در صفحه رسمی اش در توئیتر متنی را باهدف تشویق مردم به استفاده از پروازهای این شرکت منتشر کرد.

در این نوشته آمده است: "آیا می خواهی به جایی برویی اما نمی دانی به کجا؟ ما پیشنهادهای ویژه ای را برای پایان سال داریم که به تو برای رسیدن به هدفت کمک می کند."

لحظاتی پس از انتشار این نوشته، موجی از عبارت های خشم آلود علیه نوشته به راه افتاد.
معترضان می گفتند این نوشته هواپیمای مالزی، مسخره کردن مسافران پرواز MH370 است.

در روز 17 اسفند 1392 پرواز شماره MH370 شرکت هواپیمایی مالزی با نزدیک به 300 سرنشین از کوالالامپور به پکن، در میانه راه ناپدید شد. تاکنون از سرنوشت هواپیما و سرنشینانش خبری به دست نیامده است.
ناپدید شدن این هواپیما یکی از  عجیب و غریب ترین حوادث هواپیمایی در جهان و تاریخ هواپیمایی به شمار می رود.

به دنبال موج اعتراض به این نوشته توئیتری، شرکت هواپیمایی مالزی مجبور شد آن را از صفحه خود در توئیتر حذف  کند و ضمن عذرخواهی بنویسد: "منظور ما تشویق مسافران به انتخاب پروازهای ما و پی بردن به پیشنهادهای ویژه پایان سال ما بود. ما از توهینی که توئیت قبلی عامل آن بود عذرخواهی می کنیم و آن نوشته را از صفحه حذف کردیم."

منبع: عصرایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین