|
|
امروز: شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۳۰۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: در حوزه انتصابات هیچ سفارشی پذیرفته نشده و تمامی مدیران را بر اساس معیارهای مشخص، تجربه و شایسته سالاری انتخاب کرده ایم که یکی از آنها انتصاب یک خانم که سابقه کاری وی بر مردم شهر بازر است، در سمت فرمانداری شهرستان تازه تاسیس تفتان بود.

علی زینی وند در نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه ها با استاندار استفاده از ظرفیت تشکل‌ها را برای توسعه و آبادانی استان بسیار خوب توصیف کرد و گفت: در حال حاضر ۴۳۳ تشکل و سمن در حوزه های مختلف در استان مشغول فعالیت هستند، خانه احزاب را با هدف گردآوری احزاب مختلف در کنار هم راه اندازی کردیم و تلاش داریم مجتمع رسانه ای را نیز ایجاد کنیم تا رسانه ها نیز در یک مکان مشخص کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تقسیم استان امکان پذیر نیست، افزود: تقسیمات درون استانی را آغاز کرده و تعداد شهرستان ها را از ۱۹ مورد به ۲۳ شهرستان رسانده ایم، تا پایان سال جاری نیز سه شهرستان جدید دیگر مصوب خواهد شد.

فزایش کشفیات مواد مخدر در سال‌جاری

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار کرد: در سال جاری سرقت ها ۱۱درصد کاهش داشته و کشفیات مواد مخدر نیز ۳۱ درصد افزایش داشته است و تمام کشفیات با صاحب و طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بوده است.

محمدهادی مرعشی گفت: سیستان و بلوچستان در موضوع گروگانگیری ۹۰ درصد افزایش داشته است که عمدتا ناشی از معاملات ناصواب و مواد مخدر است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: سال گذشته از نظر امنیتی سال خوبی بود و امیدواریم امسال هم سال خوبی را سپری کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین