|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۱
کد خبر: ۳۰۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶
دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ٢٠:۴۵ در ورزشگاه امام علی(ع) میزبان پرسپولیس‌ که این دیدار در نهایت با پیروزی سه بر دو پرسپولیس به پایان رسید.

برای گل‌گهر در بازی  سید علیرضا ابراهیمی در دقیقه ٢١، احمد موسوی در دقیقه ۴٠ و در دقیقه ۹۶ گلزنی کردند و  برای پرسپولیس در این دیدار علی علیپور در دقیقه ۴٩، احمد نوراللهی در دقیقه ٧١ و ترابی در دقیقه ۹۲ گلزنی کردند.

دقایق آغازین نیمه نخست این دیدار با برتری نسبی پرسپولیس همراه بود اما بی دقتی مهاجمان پرسپولیس باعث شد این تیم به گل نرسد. در دقیقه ٩ روی ارسالی که از سمت راست انجام شد، علیپور فرصت خوبی برای باز کردن پروژه گل‌گهر به دست آورد اما ضربه سر او به اوت رفت.
در ادامه این دیدار در دقیقه ١۵ کمال کامیابی‌نیا روی یک تکل، با کارت قرمز داور روبه‌رو شد تا پرسپولیس‌ کار را ١٠ نفره ادامه بدهد.
با وجود این که پرسپولیس‌ ١٠ نفره شده بود، اما باز هم تک فرصتی برای گلزنی به دست آورد. در دقیقه ١٩ مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه گل‌گهر دروازه را هدف قرار داد اما شوت او به اوت رفت.

با این حال با گذشت زمان آبی پوشان گل‌گهر عملکرد بهتری نشان دادند و در دقیقه ٢١ با استفاده از یک کرنر به گل رسیدند. احمدرضا زنده‌روح با استفاده از این کرنر توپ را روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد. و علیرضا ابراهیمی هم با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد.
دقایقی بعد از گل، زنده‌روح از پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوتی را روانه دروازه کرد اما توپ راهی اوت شد.

در دقیقه ٣٩ این دیدار، روی پاس خوب زنده‌روح، احمد موسوی صاحب توپ و با ورود به محوطه جریمه پرسپولیس‌، گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

نیمه دوم:

در آغاز نیمه دوم این دیدار، در دقیقه ۴٩ این دیدار، احمد نوراللهی دروازه گل‌گهر را هدف قرار داد که با واکنش میلاد فراهانی توپ مقابل پای علیپور فرود آمد و این بازیکن نیز دروازه را باز کرد.

دقایقی بعد، بهنام برزای درون محوطه جریمه پرسپولیس‌ صاحب توپ شد اما ضربه او را رادوشوویچ به کرنر فرستاد.

در ادامه این دیدار امید عالیشا در دقیقه ۶۶ پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توش شد اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

 در دقیقه ٧١ روی ارسال کرنر که توسط مهدی ترابی انجام شد، با اشتباه میلاد فراهانی توپ به احمد نوراللهی رسید و این بازیکن هم گل دوم تیمش را به به ثمر رساند.

در دقیقه ۹۱ این دیدار، حرکت حسین‌پور درون محوطه جریمه گل‌گهر باعث شد مدافعان این تیم مرتکب خطاب پنالتی شوند و در ادامه مهدی ترابی با استفاده از این فرصت گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

در لحظات پایانی بازی ، فشار آبی پوشان کل‌گهر بیش‌تر شد تا این که ابراهیمی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا گل‌گهر بازنده زمین مسابقه را ترک نکند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ ، مهدی شیری (۶۰ امید علیشاه)، محمد حسین کنعانی‌زادگان، سید جلال حسینی (سعید حسین‌پور) ، شجاع خلیل‌زاده، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سیامک نعمتی، محمد نادری، مهدی ترابی و علی علیپور (۸۵ اوساگونا).

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی، مهران گلزاری، یوسف وکیا، میلاد کمندانی (۶٣ گادوین منشأ)، امین پورعلی، احمدرضا زنده روح، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، بهنام برزای (۶٣ مهرداد عبدی) ، یونس شاکری، رضا محمود آبادی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین