|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ مرداد، ۸۹ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

دکتر حسین کریم روز سه‌شنبه ۲۱ مرداد در جمع خبرنگاران افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز  ۱۳ هزار و ۷۱۳ نفر  بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۲۱۸ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

به گزارش ایسنا، کریم با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۵۴۰  نفر شامل موارد ( قطعی، محتمل و مشکوک) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۲۱۶ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷۶ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۹ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند .

کریم با اشاره به اینکه تعداد ۱۰۷ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن ۵۰ هستند تصریح کرد: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۶ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۸۱۴ نفر رسید.

کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۳۴۸ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۵۹ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین