|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
آژیر قرمز مصرف برق به صدا درآمدمصرف برق کشور شب گذشته از مرز ۵۷ هزار مگاوات عبور کرد و به ۵۷ هزار و ۲۱۹ مگاوات رسید و به این ترتیب آژیرقرمز مصرف به صدا درآمد.

مصرف برق شب گذشته براساس تازه ترین گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران درساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه نسبت به شب قبل‌تر از رشد یک هزار و ۹۴ مگاواتی برخوردار شد این درحالی است که در مقایسه با زمان مشابه پارسال نیز با رشد پنج هزار و ۲۷۷ مگاواتی روبرو شده است.

میزان مصرف برق روز گذشته درساعت ۱۲ و۵۱ دقیقه نیز با رشد همراه شد و به عدد ۵۶ هزار و ۶۷۶ مگاوات رسید که نسبت به روزقبل‌تر از رشد یک هزار و ۹۲ مگاواتی برخوردار شده است.

مصرف برق روز گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال نیز رشد سه هزار و ۷۲۵ مگاواتی را نشان می‌دهد.

میزان مصرف برق در بخش صنایع در ساعت ۲۰ و ۵۸ دقیقه شب گذشته به رقم چهار هزار و ۷۰۵ مگاوات رسید و این درحالی است که شب قبل‌تر میزان مصرف در این ساعت چهار هزار و ۶۸۷ مگاوات بود.

مصرف روزانه بخش صنایع در ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه نیز رقم چهار هزار و ۲۸۵ مگاوات و در ساعت مشابه روز قبل‌تر چهار هزار و ۷۹ مگاوات بود.

میزان تولید برق از منابع تجدیدپذیر که در ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه ۴۸۰ مگاوات بود در ساعت ۲۱ و ۵۸ دقیقه به رقم هفت هزار و ۳۷۷ مگاوات افزایش یافت.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین