|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۳۰۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

مربی استقلال می گوید بازیکنان تیمش توانستند نمایش خوبی مقابل سپاهان داشته باشند و پیروز میدان شوند.

به گزارش ایسنا، مجید نامجومطلق مربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان در رقابت‌های جام حذفی گفت: بازی سنگین و سختی بود. با توجه به اینکه ما ۸ روز پیش با سپاهان بازی داشتیم، توانستیم آنالیز خوبی از این تیم داشته باشیم و می‌دانستیم راه‌های رسیدن به دروازه حریف چطور ممکن می‌شود. ما کناره‌ها را با توجه به سرزن‌های تیم حریف خوب پوشش دادیم و در وهله بعد سعی کردیم با ضربات سر در مرحله دوم، حملات این تیم را دفع کنیم. با توجه به اینکه در جام حذفی یک تیم کنار می رود، دو تیم در اوایل بازی مقداری محتاط بازی کردند اما تیم ما در نیمه اول سعی کرد بازی را کنترل کند و توانستیم به هدف خود برسیم.

وی افزود: ما هم در نیمه اول موقعیت‌های بهتری نسبت به سپاهان داشتیم و در نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی داشتیم. شاید سپاهان بیشتر مالک زمین بود اما بازیکنان ما باهوش‌تر بازی کردند و در هر موقعیتی که ما صاحب توپ شدیم توانستیم دروازه سپاهان را تهدید کنیم. بازیکنان با تمام انرژی خود بازی کردند و از تمام جان خود مایه گذاشتند و امیدوارم در ادامه هم این مسیر موفقیت آمیز را در  جام حذفی طی کنیم. من اول این پیروزی را به هواداران بعد به بازیکنان تقدیم می‌کنم. بازیکنان با توجه به مصدومیت برخی نفرات، توانستند نمایش خوبی ارائه دهند.

او در واکنش به صحبت‌های پیش از این بازی که گفته بود هر تیمی که پیروز شود، قهرمان جام حذفی است، گفت: هر تیمی که در این بازی پیروز می‌شد، بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد و امیدوارم این باور من به حقیقیت بپیوندد و بتوانیم قهرمان شویم. حق این بازیکنان یک جام است.

 نامجو مطلق درباره عملکرد داوری گفت: قبل از آن صحنه در اوایل بازی یک پنالتی واضح به نظر ما گرفته نشد و قبل از آن پنالتی، ما باید صاحب پنالتی می‌شدیم. به نظر من آقای بنیادی‌فر در بقیه دقایق عملکرد خوبی داشت و امیدوارم که ما در صحنه‌هایی که ما اعتقاد به اشتباه داوری داریم، نظر درستی نداده باشیم.

او درباره تقابل احتمالی با پرسپولیس در نیمه نهایی یا فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: در  جام حذفی شما باید همه را ببرید و هیچ فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی دارید. اینکه اگر ما در فینال به پرسپولیس بخوریم بازی در ورزشگاه آزادی یا در شیراز برگزار شود، ما تابع تصمیمات مسئولان هستیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین