|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴
کد خبر: ۳۰۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹


قیمت ها امروز در بازار نوسان داشتند و سکه بهار آزادی در بازار تهران ارزان شد و به ۱۱,۲۵۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید.

 
به گزارش دنیای اقتصاد، بازار طلای ایران امروز شاهد ثبات قیمت ها نسبت به روز گذشته است اما در مقابل قیمت دلار در بازار ارز پایین آمد و قیمت سکه هم نوسان داشت.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۷۴ (یک هزار و نهصد و هفتاد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۴ آگوست ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱,۹۷۳ (یک هزار و نهصد و هفتاد و سه ) دلار رسید.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز ثابت ماند و هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱,۰۷۵,۶۰۰ (یک میلیون و هفتاد و پنج هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، بدون تغییر است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۱,۴۳۴,۱۰۰ (یک میلیون و چهارصد و سی و چهار هزار و یکصد ) تومان قیمت خورد.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز بدون تغییر ماند و ۴,۶۵۹,۰۰۰ (چهار میلیون و ششصد و پنجاه و نه هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه در بازار تهران امروز
امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۱۱,۲۵۰,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۱۱,۲۰۹,۰۰۰ (یازده میلیون و دویست و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین