|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل ۳۰۰ تومان افزایش دادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گزارش تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به دیروز با قیمت ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۲۴ هزار تومان درج شده است.

گفتنی است، یکی از نشانه‌هایی که کارشناسان ارزی را هم به کاهش قیمت ارز از روز‌های آینده امیدوار کرده، اختلاف بالای قیمت خرید و فروش ارز در صرافی‌های بانکی است؛ امروز قیمت خرید و فروش دلار در این صرافی‌ها ۲ هزار تومان و قیمت خرید و فروش یورو ۲ هزار تومان اختلاف داشت. فعالان بازار معتقدند بازارساز به‌زودی با ورود جدی به بازار قیمت‌ها را برمی‌گرداند و شاید اتفاقی مشابه شهریور ۹۷ در انتظار بازار باشد.

بیشتر بخوانید

قیمت آن‌لاین طلا، سکه و ارز

بسیاری از بازاری‌ها پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی ریزش شدید قیمت‌ها در بازار ارز رخ خواهد داد و این موضوع حتی در کانال‌های دلالی ارز نیز مطرح شده است و به خریداران هشدار می‌دهند که فعلاً در قیمت‌های بالا خرید ارز نداشته باشند چراکه حتماً ریزشی سنگین در راه است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین