|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۳۰۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پیامی، خروج خوزستان از وضعیت هشدار بیماری کرونا را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در پیام امروز ۱۳ مردادماه دکتر فرهاد ابول‌نژادیان خطاب به مردم خوزستان آمده است:

"مردم صبور استان خوزستان

خرسندم که به شما هم استانی‌های ارجمند اعلام کنم استان خوزستان بعد از خروج هفته پیش از وضعیت قرمز کرونا، امروز از وضعیت هشدار نیز خارج شد.

همان گونه که پیش از این و مکررا توسط خادمان شما در مجموعه بهداشت و درمان اعلام شد، وضعیت کرونا در استان تابع رفتار جمعی است و اگر اکنون وضعیت استان رو به بهبودی می‌رود ناشی از همیاری شما مردم عزیز با مدافعان خستگی‌ناپذیر سلامت در رعایت آداب بهداشتی است.

حال که بعد از چند ماه قامت افراشته خوزستان از گزند کرونا در مصونیت نسبی قرار گرفته، یادی می‌کنیم از عزیزانی که دیگر بین ما نیستند و زانوی تعظیم خم می‌کنیم در برابر مدافعان سلامت که برای تکرار روزهای امن گذشته، ایستادند و جان‌شان را برای نجات مردم‌شان در معرض خطر قرار دادند.

روزهای سختی که سپری شد کم از روزهای گلوله‌باران خوزستان نداشت، روزهایی که مادرانی صبور با دعای خود فرزندانی ایثارگر را با لباس سفید خدمت، راهی مراکز درمانی می‌کردند تا با دشمنی بجنگند که برای ‌ما ناشناخته بود.

همه‌ ما نیک می‌دانیم چه روزهایی گذشت تا اکنون بیمارستان‌های خوزستان در حال خالی شدن از کرونا باشند، همه ما می‌دانیم چه نفس‌ها در سینه‌ها تنگ شد تا اکنون با خیال راحت‌تری نفس بکشیم.

یادمان نرود وضعیت فعلی می‌تواند شکننده باشد و اندکی بی‌توجهی می‌تواند ما را دوباره به شرایط گذشته بازگرداند پس هنوز هم برای حفظ سلامت خود و اطرافیان‌مان مسئولیت بپذیریم و کوشا باشیم.

عمر عزت و اقتدار خوزستان مستدام باد."
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین