|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۳۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲
پرسپولیس 3 بازیکن خود ؛ عباس زاده ، صادقیان و حقیقی را در اختیار ندارد ؛ اما همه جا صحبت از پیروزی راحت پرسپولیس مقابل گل گهر است
پرسپولیس امروز باید مقابل خودش قرار بگیرد. نه اینکه با تیمی خودی بازی دارد و سیرجانی ها طرفدار پرسپولیس هستند. قرمزهای پایتخت برای اولین باردر فصل جاری یک پیروزی شیرین به دست آورده اند که هوادارانشان را هم خوشحال کرده وهنوز سرمست 3 امتیازی هستند که از آبی ها گرفته اند. آنها پاداش سیاسی را پس می دهند ، در مصاحبه هایشان از رکوردها می گویند و صحبت جابه جاشدن همه شان است. پراغراق نیست اگر بگوییم بعضی شان با شکست استقلال به همه آرزوهایشان رسیده اند. پشت یک فصل با نتایج بد و نخواستنی ؛حالا قرمزها کمی از خودبیخود شده اند و در یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل گل گهر قرار می گیرند.

پرسپولیس 3 بازیکن خود ؛ عباس زاده ، صادقیان و حقیقی را در اختیار ندارد ؛ اما همه جا صحبت از پیروزی راحت پرسپولیس مقابل گل گهر است. جدول جام حذفی را البته اگر نگاه کنند کسی از پیروزی راحت پرسپولیس نمی گوید. گل گهر برای اینکه به این مرحله از جام حذفی برسد،کمتر از 40 روز قبل سپاهان و ستاره هایش را به خاک سیاه نشانده . درآن بازی هرچند فرکی تازه سپاهانی شده بود و این تیم بحران داشت. اما بحران غرور و مصدومیت بازیکنان پرسپولیس هم نکته قابل اغماضی نیست.

پرسپولیس امروز باید مقابل خودش قرار بگیرد، غرور خودش ، مصدومیت بازیکنان خودش و توهمی که بعد از شکست استقلال به دست آمده. قرمزها اگر به خودشان پیروز نشوند. ساعت 13:30 به زمین می روند و به سرنوشت سپاهان دچار می شوند . اتفاقی که کمتر کسی به آن فکر می کند.

منبع: عصرایران
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین