|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۳۰۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز بیشینه دما ۱۶ شهر استان به ۴۰ درجه و بیشتر از آن رسید.

محمود دیانتی در گفت و گو با ایسنا اظهار داشت: همانطور که پیش بینی شده بود، گرمای هوا در تمام نقاط استان ادامه یافت و تنها دماسنج سه شهر استان شامل چابهار، زاهدان و خاش کمتر از ۴۰ درجه را نشان داد.

وی افزود: امروز دلگان با دمای ۴۷.۸ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان شد و پس از آن به ترتیب شهرهای ایرانشهر با دمای ۴۶.۵، هیرمند ۴۴.۵، میرجاوه ۴۴.۲ و هامون ۴۳.۶ دیگر شهرهای گرم استان شدند.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی پیش بینی می شود گرمای هوا همچنان تا اواسط هفته آینده در استان ادامه داشته باشد و بیشینه نقطه ای دما در نواحی غربی به محدود ۴۸ درجه سلسیوس برسد.

دیانتی خاطرنشان کرد: اگرچه شرایط گرمای هوا تا اواسط هفته آینده در استان استمرار دارد اما در روز جمعه و شنبه به واسطه تشدید جریانات شمالی بین یک تا دو درجه دمای هوا کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: امروز به رغم وزش بادهای ۱۲۰ روزه دمای شهرهای شمال استان بین ۴۳ تا ۴۴ درجه سلسیوس بود که انتظار می رود این شرایط روز جمعه و شنبه پیش رو قدری تعدیل شود.

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی سیستان و بلوچستان در باره شرایط دمایی استان در خنک ترین لحظات روز نیز گفت: امروز زاهدان با دمای ۲۱.۳ درجه سلسیوس خنک ترین شهر استان شد. همچنین پیش بینی می شود این شرایط دمای طی چند روز آینده با نوسانات ناچیز ادامه داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین