|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۳۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
خنثی شدن دو حمله تروریستی به کابل، رهایی 5 پلیس افغان از چنگ نیروهای طالبان و کشته شدن یک فرمانده ارشد طالبان در لغمان از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه از افغانستان است.
** خنثی شدن دو حمله تروریستی در کابل

وزارت کشور افغانستان امروز (چهارشنبه) از خنثی شدن دو حمله تروریستی در کابل خبر داد و اعلام کرد نیروهای امنیتی و پلیس با کشف مقداری مواد منفجره و چندین گلوله های خمپاره که برای اجرای دو حمله تروریستی در کابل آماده شد بود ، از دو حمله تروریستی جلوگیری کردند.



**رهایی 5 پلیس از چنگ طالبان در بدخشان

منابع خبری افغانستان از رهایی 5 پلیس ربوده شده به دست نیروهای طالبان، خبر دادند .

بر اساس گزارش ها این تعداد از نیروهای پلیس افغانستان در عملیات غافلگیرکننده نیروهای امنیتی و پلیس در شهرستان وردوج استان بدخشان، آزادی خود را به دست آوردند.

بر اساس گزارشها 12 تن دیگر از نیروهای پلیس افغانستان در استان بدخشان همچنان در اسارت نیروهای طالبان به سر می برند.



**کشته شدن یک فرمانده ارشد طالبان در لغمان

دفتر مطبوعاتی استانداری لغمان در شرق افغانستان روز چهارشنبه اعلام کرد 'سلطان خان' از فرماندهان ارشد گروه طالبان با دو تن از همراهانش در حمله هواپیمای بدون سرنشین نظامیان خارجی در این استان کشته شدند.

براساس این گزارش هواییماهای بدون سرنشین خارجی عصر روز گذشته مجل استقرار این فرمانده ارشد گروه طالبان را در شهرستان 'الینگار' هدف قرار دادند.

گفته می شود این فرمانده طالبان در سازمان دهی حملات تروریستی و انفجار بمب های کنار جاده ای در استان لغمان نقش فعالی داشت.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین