کد خبر: ۳۰۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
در جریان حمله همه جانبه تروریست های داعش به شهر 'زمار' در استان 'نینوا' به منظور اشغال مجدد سد موصل و درگیری با نیروهای پیشمرگ کرد، 43 تروریست داعشی کشته شدند.
به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری 'اسکای نیوز' به نقل از مقام های اقلیم کردستان عراق، در این درگیری ها که در اطراف شهر زمار در مجاورت مرز عراق با سوریه رخ داد، شماری از خودروها و نفربرهای زرهی داعش نیز منهدم شد.

در این عملیات که با حمایت هوایی ارتش عراق صورت گرفت، 11 تن ازنیروهای پیشمرگ کرد نیز زخمی شدند.

نیروهای پیشمرگ همچنین در استان کرکوک موفق به دفع حمله سه شنبه شب عناصر داعش در مناطق 'بریم بک' و 'مکتب خالد' شده و خسارت هایی به داعشی ها وارد کردند.

در همین حال رییس شورای منطقه 'البغدادی' روز چهارشنبه از به هلاکت رسیدن 'سنان متعب' سرکرده گروهک تروریستی - تکفیری 'داعش' در شهرستان 'هیت' در غرب استان 'الانبار' به همراه 22 تروریست دیگر خبر داد.

به گفته 'مال الله العبیدی'، در حمله سه شنبه شب نیروی هوایی عراق به ستونی از نیروهای این گروهک تروریستی در منطقه 'حی البکر' در غرب شهرستان هیت (70 کیلومتری الرمادی)، 5 دستگاه خودرو نظامی داعش که حاوی مقادیر زیادی اسلحه بود، منهدم شد.

نیروهای نظامی عراق با پشتیبانی افراد 'عشیره ابونمر' 15 نوامبر (24 آبان) در عملیات موفقیت آمیزی در منطقه معروف به 'کیلومتر 35 ' شهرستان هیت، 'طالب مصعب مزعل' ملقب به 'ابوایهاب' سرکرده داعش در این منطقه و مسوول کشتار صدها نفر از عشیره 'ابونمر' را همراه با معاونش به هلاکت رساندند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین