|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
کد خبر: ۲۹۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
فرماندار قرچک گفت: ۱۰ درصد از جمعیت مهاجر استان تهران در قرچک سکونت دارند.

بهمن خطیبی عصر شنبه 28 تیرماه در نشست مشترک با پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک اظهار کرد: قرچک سال ۹۱ از ورامین جدا شده و بعد بهارستان و قدس یکی از شهرستان‌های پرتراکم استان محسوب می‌شود که با توجه به نزدیکی به تهران جمعیت بالایی دارد.

خطیبی با بیان اینکه پتانسیل‌های خوبی در شهرستان‌های اطراف تهران است، گفت: پتانسیل‌های موجود اگر خوب مورد توجه و مدیریت قرار نگیرند آبستن مشکلات می‌شوند که تهدیدکننده تهران است.

فرماندار شهرستان قرچک بیان کرد: ۱۰ درصد از جمعیت مهاجر به استان تهران در قرچک سکونت دارند که همین موضوع سبب افزایش تراکم شهرستان شده است.

وی گفت: در قرچک به لحاظ اشتغال اقدامات خوبی در شهرک صنعتی قرچک صورت گرفته اما فاضلاب تهران مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده چرا که در گذشته اینجا مرکز تولید غلات و دیگر محصولات کشاورزی و دامداری بوده و در صورت تأمین نشدن آب کشاورزی از محل پساب تصفیه شده این ظرفیت‌ها آسیب می‌بینند.

خطیبی اظهار کرد: این شهرستان محروم بوده و نیازمند توجه ویژه است که از زمان شیوع ویروس کرونا ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان تا کنون در قالب طرح‌های مشارکت اجتماعی، مومنانه و مواسات کمک شده است و بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی و ۳۰ هزار پرس غذا و بیش از ۱۳ هزار بسته بهداشتی و ۵۰ هزار ماسک تولید شده و حدود ۷ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده نیز در حوزه پیشگیرانه بسته‌های فرهنگی تولید و توزیع شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین