|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۲۹۹۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰
سرمربی نساجی قائم شهر می‌گوید از شکل بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان راضی نیست.

به گزارش ایسنا، محمود فکری پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: به تیم نفت مسجدسلیمان خسته نباشید می‌گویم و جای تبریک دارد چرا که یک امتیاز گرفتند و برای‌شان آرزوی موفقیت می‌کنم. از آقای امیری مدیرعامل باشگاه هم تشکر می‌کنم که همه جوره کنارمان هستند و هم دوست خوب و هم مدیر خوبی برای‌مان هستند. تمام تلاشش را برای موفقیت تیم کرده است و فرصت نشد در این چند وقت از او تشکر کنم.

او ادامه داد: امروز از شکل بازی‌مان راضی نبودم و بازیکنان‌مان نسبت به بازی‌های قبل در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند و باتوجه به این‌که نتوانستیم آن انگیزه لازم را داشته باشیم بازی خوبی را هم ارائه ندادیم و فرصت خوبی به وجود نیاوردیم. تنها فرصتی که داشتیم همان توپی بود که منجر به اخراج حریف شد و اگه اجازه می‌دادند شاید ما به گل می‌رسیدیم ولی در مجموع از بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم. این‌که توانستیم گل نخوریم و یک امتیاز بگیریم هم خودش خیلی مهم بود. امیدوارم در بازی‌های آینده بازیکنان در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند.

فکری درباره داوری گفت: جا دارد از تیم داوری تشکر کنم. در مجموع خوب سوت زدند و خوب مدیریت کردند و مشکل خاصی نبود. از نحوه داوری شان از طرف مجموعه نساجی تشکر می‌کنم.

او درخصوص تعداد تعویض‌های کم نساجی گفت: تعداد بازیکنانی که بتوانند به ما کمک کند کم است. ما بازیکن کم داریم و حسین ماهینی و محمد میری در این بازی نبودند و در مجموع دست‌مان خالی است اما بازیکنان جوانی داریم که مستعد هستند و می‌توانند در آینده به تیم کمک کنند. در حال حاضر اگر بخواهیم در شرایط بد از بازیکنان جوان استفاده کنیم، ممکن است استعداد سوزی شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین