|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که به دستور حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی مستند به ماده 477 برای سه اعامی حوادث آبان ماه اعاده دادرسی صادر شده است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که به دستور رئیس قوه قضائیه درخواست ماده 477 برای سه اعدامی حوادث آبان ماه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از فارس، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که به دستور حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی مستند به ماده 477 برای سه  اعامی حوادث آبان ماه اعاده دادرسی صادر شده است.

بدین ترتیب بر این این سه اعدامی، اعاده دادرسی صورت خواهد گرفت و عملا اجرای حکم برای آنها متوقف شده است.

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه: این خبر صحت ندارد

مدیرعامل میزان نوشت: خبری که یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر دستور آیت الله رییسی برای اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه منتشر کرده است «صحت ندارد»

اطلاعیه مرکز رسانه قوه قضائیه

مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در پی انتشار خبری در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر صدور دستور اعاده دادرسی سه متهم اعدامی حوادث آبان ماه، مرکز رسانه قوه قضائیه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد همچنانکه روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری اعلام کرد «ممکن است در فرایند قانونی اجرای احکام، دادرسی‌های فوق‌العاده مانند اعمال ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری چه در این پرونده و چه در سایر پرونده‌ها نتیجه پرونده را توأم با تغییر کند». بنابراین در این پرونده نیز در صورت وصول درخواست، قوه قضائیه طبق روال قانونی به آن رسیدگی خواهد کرد اما تا کنون درخواستی از جانب وکلای متهمین واصل نشده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین