|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲
کد خبر: ۲۹۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵

هومن افاضلی با انتشار یک بیانیه استعفای خود را از سرمربیگری تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، پس از انتشار آرای کمیته انضباطی و اعلام تکرار بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران ، هومن افاضلی خطاب به مردم جم بیانیه‌ای صادر کرد و استعفای خود را اعلام کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

" بسمه تعالی
مردم نجیب ،سربلند و عزیز جم

همانگونه که شاهد بودید در طی هفت ماه گذشته پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی در سخت ترین شرایط ممکن در جهت اعتلای نام باشگاه پارس جنوبی جم و صد البته تلاش برای حفظ تیم در لیگ برتر که تنها دلخوشی مردم آن شهر و هواداران این تیم است از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردم .
در طی این مدت اگر چه حمایت معنوی شما همواره انگیزه کادر فنی و بازیکنان با شرف و باغیرت تیم در این راه بود اما حمایت‌های لازم از سوی مسوولان صورت نگرفت و تنها وعده‌هایی داده شد که به آن عمل نشد.

اکنون به عرض شما مردم نجیب جمی می‌رسانم که علی رغم قول‌ها و وعده‌های متعدد اتفاق خاصی برای تغییر شرایط تیم به‌ وجود نیامده و حتی برگشت مهندس رضاییان که امید اتفاقات بهتری را می‌داد نیز علی رغم تلاش ایشان هنوز راه به جایی نبرده است و نشان دهنده سوء استفاده برخی از اعتبار ایشان است.   

در طی این مدت تلاش زیادی کردم تا به دلیل نبود هیات مدیره و مدیرعامل خلاء وجودی این بی سامانی را به کمک دوست خوب و زحمتکشم ایوب چراغی برعهده بگیریم و به همین دلیل فشار زیادی از نظر جسمی و روحی تحمل کردم. نمونه آن را می توان در مورد بازی با استقلال مشاهده کرد که شاهد انواع و اقسام توهین ها از طرف هواداران و پیشکسوتان استقلال به خودم و خانواده ام بودم اما هیچ حمایتی از من صورت نگرفت. خداوند را گواه می‌گیرم که برای احقاق حق تیم پارس و هواداران عزیز تیم از هیچ کوششی فروگذاری نکردم و از حق خودم و خانواده گذشتم.
اکنون اینگونه به‌نظر می‌رسد که بنای هیچ حمایتی وجود ندارد و رای ناعادلانه و فرمایشی کمیته انضباطی نیز تاییدی بر مطالب فوق الذکر است حضور اینجانب درمقام سرمربی تیم  بیش از این سودمند نیست.  بنابراین مراتب قطع  همکاری و استعفای خود را اعلام می‌دارم.
امیدوارم از این به بعد مسوولان با نبود بنده چتر حمایتی خویش را بر روی این تیم دوست داشتنی بگسترانند.

دوستدار شما
هومن افاضلی”
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین