|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۹۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

سخنگوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با تاخیر در فرآیند اجرایی تسهیلات کرونایی کسب و کارها مواجه هستیم، بنابراین درخواست تمید مهلت ثبت‌نام و پرداخت را به کارگروه اقتصادی ارائه دادیم.

پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله برنامه‌های دولت برای حمایت از ثبات اشتغال و بنگاه‌های اقتصادی بود. «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون روز گذشته در سومین نشست «کمیته راهبری اجرای دستورالعمل اعطای تسهیلات ویژه کرونا» که برای بررسی روند اعطای این تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده برگزار شد تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات را امری ضروری دانست و گفت که برای ثبت‌نام مراجعان به سامانه کارا و دریافت تسهیلات ویژه کرونایی هر دستگاه باید در ظرف زمانی مشخص به مخاطبان خود اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش روز دوشنبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،«حامد شمس» سخنگوی این وزارتخانه نیز امروز اعلام کرد که با توجه به کندی ثبت نام و مشکلات اجرایی در پرداخت تسهیلات وِیژه کرونایی از کار گروه اقتصادی کرونا در خواست خواهیم کرد تا  تسهیلات را با فرآیند بهتر در اختیار متقاضیان قرار دهند.

وی افزود: قرار بود ۱۳ دستگاه بانک اطلاعاتی زیرمجموعه آسیب‌دیده از کرونا را اعلام کنند، تنها ۹ دستگاه اطلاعات را به در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ارسال پیامک به مشمولان قرار دادند.

شمس ادامه داد: البته این وزارتخانه نیز به موقع پیامک ارسال نکرده است، بنابراین در فرآیند اجرایی هم از نظر اعلام دستگاه‌ها و از نظر ارسال پیامک با تاخیر مواجه هستیم که درخواست تمدید مهلت ثبت‌نام و پرداخت وام را کارگروه اقتصادی ارائه کردیم و امیدواریم که موافقت شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین