|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
روزنامه الاخبار چاپ لبنان نوشت، کسانی که با ولید البخاری، سفیر عربستان در بیروت دیدار می‌کنند، می‌گویند وی از سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان و سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه ناراحت و ناراضی است.

منابع اعلام کردند، سفیر عربستان در بیروت روابطش را با نخست وزیر سابق لبنان و رئیس حزب "القوات اللبنانیه" قطع کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه الاخبار چاپ لبنان نوشت، کسانی که با ولید البخاری، سفیر عربستان در بیروت دیدار می‌کنند، می‌گویند وی از سعد حریری، نخست وزیر سابق لبنان و سمیر جعجع، رئیس حزب القوات اللبنانیه ناراحت و ناراضی است.

آنها می‌گویند، سفیر عربستان روابطش را با حریری و جعجع قطع کرده است در حالی که اخیرا دیدارهای خود را در روستای الیرزه واقع در جنوب شرقی بیروت افزایش داده و با چهره‌های سیاسی و مذهبی متعدد دیدار کرده است و در هر دیداری نارضایتی خود را از این دو تن تکرار می‌کند و می‌گوید، هیچ کدام حاضر به دیدار با یکدیگر نیستند و تشریفاتی عمل می‌کنند.

وی گفت که از دیدار با حریری و جعجع اجتناب می‌کند زیرا آن دو تنها علیه یکدیگر حرف می‌زنند.

دیدارکنندگان با سفیر عربستان می‌گویند، البخاری معتقد است سیاست عربستان با لبنان تنها به حریری و جعجع محدود نمی‌شود و او سیاست کشورش را بیان می‌کند.

گفتنی است که سفیر عربستان در بیروت در مراسم ضیافتی که هفته گذشته برای تعدادی از سفیران عرب در معراب واقع در استان جبل لبنان ترتیب داده شده بود، حضور نیافت.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین