|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
منتخبان این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، ۲۶ تیرماه ملهت دارند تا نسبت به واریز وجه علی‌الحساب تعیین شده برای خودروی مورد نظر، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای این طرح با قیمت مصوب، از ۱۳ تا ۲۴ ماه تعیین شده است.
مراسم قرعه کشی مشتریانی که در طرح مشارکت در تولید ۱۰ محصول ایران خودرو پیش ثبت نام کرده بودند،‌ با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن اجتماعات ساپکو، برگزار شد. اسامی پذیرفته شدگان امروز اعلام می شود.

به گزارش ایکوپرس؛ منتخبان این طرح تا روز پنج شنبه این هفته، ۲۶ تیرماه ملهت دارند تا نسبت به واریز وجه علی‌الحساب تعیین شده برای خودروی مورد نظر، نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند. موعد تحویل خودروهای این طرح با قیمت مصوب، از ۱۳ تا ۲۴ ماه تعیین شده است.

در این طرح حدود ۶۸۰ هزار نفر با انجام ثبت نام اولیه در سایت فروش ایران خودرو، برای مشارکت در تولید ۱۰ محصول ایران خودرو اعلام آمادگی کردند که با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت، نفرات نهایی، از طریق قرعه کشی تعیین شدند. ۲۰ درصد افزون بر این افراد نیز به عنوان فهرست ذخیره و جایگزین برای انصرافی های احتمالی از ثبت نام در نظر گرفته شده اند.

 فهرست مشتریان پذیرفته شده طرح مشارکت در تولید، امروز در سایت فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir در دسترس همگان قرار می گیرد.
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین