|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۹۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
مشتريان پس از ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات سايپا به نشاني saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام خواهند كرد.

جزييات طرح جديد پيش‌فروش سه محصول گروه خودروسازي سايپا اعلام شد.

به گزارش سايپانيوز، در طرح جديد پيش‌فروش محصولات گروه خودروسازي سايپا سه خودرو شاهين، كوييك- اس و ساينا- اس نیز به بازار عرضه خواهند شد.

در اين طرح خودرو شاهين با پيش‌پرداخت ۸۰ ميليون تومان و موعد تحويل اسفندماه ۹۹، كوييك- اس با پيش‌پرداخت ۴۰ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحويل بهمن و اسفند ۹۹ و خودرو ساينا- اس با پيش‌پرداخت ۳۹ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و موعد تحويل دي، بهمن و اسفند ۹۹ عرضه خواهند شد.

بر اساس اين گزارش، قيمت نهايي خودروها در طرح پيش‌فروش مذكور در زمان تحويل مندرج در قرارداد مشتريان مشخص خواهد شد و مشتريان و علاقه‌مندان مي‌توانند جهت مشاركت در طرح فوق، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تيرماه تا چهارشنبه ۲۵ تيرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزي ثبت‌نام كنند.

مشتريان پس از ورود به سايت فروش اينترنتي محصولات سايپا به نشاني saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام خواهند كرد.

ضمنا متقاضياني كه در خردادماه سال جاري جهت شركت در روش فروش فوق‌العاده و پيش‌فروش يكساله نسبت به ثبت اطلاعات شخصي و دريافت كد كاربري و رمز عبور اقدام كرده‌اند و از منتخبان دو طرح مذكور نبوده‌اند، نيازي به دريافت مجدد كد كاربري و كلمه عبور ندارند و منتخبان دو طرح قبلي هم امكان مشاركت در اين طرح را نخواهند داشت.

در اين طرح نيز همچون ساير طرح‌ها، محدوديت كد ملي براي ثبت‌نام كنندگان اعمال خواهد شد و حداقل سن متقاضيان خريد خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهينامه رانندگي خودرو حداقل پايه سوم هستند.

امكان صلح و انتقال خودرو به‌صورت وكالتي وجود ندارد. متقاضيان طي ۴۸ ماه گذشته نبايد ثبت‌نام و صدور فاكتور از دو شركت سايپا و ايران خودرو داشته باشند.

متقاضياني كه داراي پلاك انتظامي فعال يا فاقد گواهينامه رانندگي هستند در صورت اقدام به ثبت‌نام، ضمن لغو ثبت‌نام آنان، تا سه سال امكان ثبت نام در بخشنامه‌هاي فروش دو شركت سايپا و ايران‌خودرو را نخواهند داشت.

شماره تلفن همراه، شماره كارت، شماره حساب بانكي و شماره شبا كه وجوه خريد خودرو از آن به حساب شركت خودروساز واريز مي‌شود الزاماً بايد متعلق به شخص متقاضي باشد.

كد پستي متقاضي ثبت‌نام كننده و كد نمايندگي انتخابي بايد از يك استان بوده و در صورتي‌كه مشتري حداكثر سه ماه پس از تاريخ تحويل خودرو براي سرويس اوليه به نمايندگي مجاز سايپا مراجعه نكند، كارت گارانتي خودرو غيرفعال خواهد شد.

طرح پيش‌فروش مذكور با قيمت غيرقطعي بوده و هيچ گونه مبلغي به‌عنوان پيش‌دريافت، تا قبل از اعلام اسامي منتخبان در قرعه‌كشي اخذ نخواهد شد.

ظرفيت ثبت‌نام در روش پيش‌فروش متناسب با برنامه توليد گروه خودروسازي سايپا است و فهرست نهايي انتخاب‌شدگان از طريق سايت فروش اينترنتي سايپا و ارسال پيامك ظرف سه روز پس از اتمام قرعه‌كشي اعلام خواهد شد.

پس از اعلام نتايج قرعه‌كشي، منتخبان بايد ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به واريز وجه علي‌الحساب پيش‌پرداخت قيمت خودرو اقدام كنند و در صورت عدم تكميل وجه در موعد مقرر، ثبت‌نام اوليه متقاضي منتخب‌شده ابطال خواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین