|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
کد خبر: ۲۹۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۳ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۴۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۸۱ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۵۹ هزار و ۶۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۰۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۳۲ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۲۲ هزار و ۵۳۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
 ۳۳۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


لاری تاکید کرد: همانند روزهای گذشته، استانهای خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند. استان‌های تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین