|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۲۹۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷


مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک ناو در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.

به گزارش فارس، در خبر اولیه خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد که بر اثر آتش سوزی در ناو «یو‌اس‌اس بونهام ریچارد» حداقل ۱۸ ملوان آمریکایی مجروح شده‌اند.

این گزارش افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شده و خطر جانی زندگی آنها را تهدید نمی‌کند و فقط یکی از آنها به دلیل استنشاق دود در شرایط کمی دشوارتر به سر می‌برد.

منابع خبری آمریکا شامگاه یکشنبه از آتش سوزی در عرشه یک کشتی جنگی آمریکایی در بندر «سن دیه‌گو» در جنوب غربی ایالات متحده خبر داده بودند.

هنوز علت آتش سوزی نشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه همزمان با تلاش برای خاموش کردن آتش سوزی ادامه دارد.

ناوگان دریایی اقیانوسیه آمریکا که این کشتی جنگی متعلق به آن است در بیانیه‌ای از آتش سوزی در عرشه این کشتی در ساعت ۹ صبح به وقت محلی خبر داده است اما از بیان جزئیات بیشتر خودداری کرده است.

تکمیلی / افزایش شمار مجروحان انفجار ناو آمریکایی

مایک رانی سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام، اعلام کرد، ۲۱ نفر بر اثر انفجار و آتش سوزی در یک کشتی در پایگاه دریایی سن دیه گو زخمی شدند.

مایک رانی افزود، آتش سوزی مدت کوتاهی پیش از ساعت ۹ صبح به وقت محلی در ناو یو اس اس بونهوم ریچارد USS Bonhomme Richard گزارش شد که حدود ۱۶۰ ملوان و افسر زمان حادثه در کشتی بودند.

سخنگوی ناوگان نیروی دریایی آمریکا در اقیانوس آرام در بیانیه کوتاهی بدون ارائه جزئیات بیشتر اعلام کرد ۱۷ ملوان و چهار غیرنظامی که دچار "جراحات غیرکشنده" شده بودند، در بیمارستان بستری شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین