|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۹۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

علی خضریان نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که چرا ایران از برجام و ان پی تی خارج نمی‌شود گفت: در حال حاضر در کشور دو دیدگاه وجود دارد که متاسفانه دیدگاه غرب‌گرا فعلا در امور اجرایی غلبه دارد. برخی افراد به جای اینکه به مسائل داخلی برای رفع مشکلات توجه کنند،چشم اندازشان انتخابات آمریکاست.

نماینده تهران در مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: بحث جوجه کشی، خرید تضمینی گندم و مباحث کشاورزی داخلی الان در کشور دچار مشکل است که حل این مشکلات نه نیاز به رفع تحریم و نه مسائل سیاست خارجی دارد بلکه حل آنها نیاز به همت داخلی دارد.

عضو کمیسیون اصل 90 افزود: به جای اینکه به این مشکلات فکر کنند به دنبال این هستند که مسائل کشور را به یک کدخدا گره بزنند و چون یک کدخدای بی عقل سرکار است اینها به دنبال تفکیک آمریکا بد و خوب هستند.

وی افزود: این مسئله را در مطبوعات و جریان‌های روشنفکری شان هم می‌بینیم و به همین دلیل یک جسد را دفن نمی کنند که شاید عیسی مسیحی در انتخابات آمریکا رای بیاورد و آن جسد را برای آنها زنده کند.

نماینده اصول‌گرای مجلس تصریح کرد: در حال حاضر نمایندگان در حال امضا طرحی هستند که دولت را ملزم به خروج از پروتکل الحاقی کنیم.

خضریان در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال هست نمایندگان مجلس یازدهم طرحی برای خروج ایران از برجام داشته باشد گفت: باید این مسئله در کمیسیون امنیت ملی بررسی تخصصی شود که ما در چه شرایطی هستیم ولی ما چه در برجام باشیم و چه بخواهیم خارج شویم باید به دنبال حل مشکلات داخلی کشور باشیم.

وی خاطر نشان کرد: جدای از اینکه ما در چشم اندازمان با این جریان غربی در دنیا که آنها عملا الان ازبرجام خارج شده‌اند می خواهیم چگونه رفتار کنیم باید بدانیم که مسائل ما الان ارتباطی به این موضوع پیدا نمی کند. ما با واقعیتی مواجه هستیم و آن هم تعهد ناپذیری غرب با راهبری آمریکاست. در کنار این، ما دو حالت داریم یا می توانیم بنشینیم غصه بخوریم یا می توانیم همت کنیم و مسائل مان را حل کنیم. جریان انقلابی که مقام معظم رهبری خودشان راهبر این جریان است قائل به این است که ما باید دست به کمر خودمان بگیریم و بلند شویم و کار کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین