|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۹۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۸


سرمربی پرسپولیس درباره برد تیمش مقابل شاهین صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر امشب (شنبه) تیمش مقابل شاهین بوشهر در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ای بود که به دنبال گرفتن سه امتیاز خانگی‌اش بودیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم و سرعت بازی‌مان پایین بود. ما نتوانستیم فضاهای لازم را به دست بیاوریم که به خاطر کند بازی کردنمان بود. بعد از ۱۰ نفره شدن شوک مثبتی به ما وارد شد و باعث شد که بیشتر بدویم و تلاش کنیم.

او افزود: ما گل بسیار قشنگی زدیم و به حریف هم موقعیت گل‌زنی ندادیم. این سه امتیاز برای ما حساس بود. هر چه جلوتر می‌رویم بازی‌ها حساس‌تر می‌شوند. من این برد را به هواداران عزیزمان که دوست داشتیم در کنارمان باشند، تبریک می‌گویم. امیدوارم که همین روند را ادامه دهیم.

او افزود: بازیکنان ما هرچند که ۱۰ نفره بودند و یک پنالتی هم به نفع‌شان گرفته نشد با انگیزه برد به زمین آمدند. اعتراضات ما به این خاطر بود که داور این حس را به ما وارد کرد تصمیماتش دوگانه است. یعنی همان ضربه‌ای که بازیکن حریف می‌زد، برای ما اخراج داشت. ما این حس را داشتیم که دوگانگی وجود دارد و اعتراضاتی هم انجام شد که طبیعی بود. در مجموع هم تصمیمات داور را باید کارشناسی کنیم. امیدوارم که حق با آقای داور باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی گفت: من از صحنه دور بودم. کارشناسان باید درباره این صحنه‌ها صحبت کنند.

گل‌محمدی در ادامه درباره بازگشت ترابی به ترکیب پرسپولیس توضیح داد: فکر می‌کنم که نیمه اول بد بودیم اما در نیمه دوم همه بازیکنان خوب بودند. مهدی هم تلاش زیادی کرد و زننده گلمان بود. ما با استفاده از توانایی‌های او حفظ توپ بیشتری داشتیم.

او در واکنش به این سوال که نیمکت نشینی سید جلال حسینی عجیب نیست؟ با ناراحتی گفت: برای چه عجیب است؟ این سوال، سوال نیست.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پس از دریافت کارت زرد از داور نمی‌ترسید که اعتراضاتش منجر به اخراج او شود، بیان کرد: من اعتراضی نداشتم و فقط با داور صحبت دوستانه‌ای کردم. فقط می‌خواستم دلیل تصمیمی که گرفته است را بگوید.

گل‌محمدی در ادامه نشست خبری در واکنش به کرونایی شدن تعدادی از بازیکنان و کادر تیم‌های فولاد و استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم فدراسیون باید قوی‌تر از این‌ها تصمیمات خوب بگیرد و بررسی خوبی داشته باشد. فدراسیون باید یک آزمایش معرفی کند که بازیکنانی که می‌گویند کرونا گرفتند، دوباره تست دهند تا مرجعی وجود داشته باشد. این تنها راه است و امیدوارم این اتفاق بیفتد. قرار باشد هر باشگاهی بخواهد بگوید که ان نفر کرونایی داریم، درست نیست.

او در پایان درباره تماشای دیدارهای لیگ توسط اسکوچیچ گفت: همین که از نزدیک بازی‌ها را تماشا می‌کند می‌تواند شناخت بیشتری به او بدهد. او کار سختی در چهار بازی آینده دارد ولی بداند که اگر کمکی لازم باشد به او می‌کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین