کد خبر: ۲۹۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
بانک ملی ایران طی سال های گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی بانکداری غیرحضوری و بانکداری الکترونیکی داشته است.
  شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) در گزارش اردیبهشت ماه خود اعلام کرده است که بانک ملی ایران در بررسی عملکرد عمده ابزارهای پذیرش جایگاه های مطلوبی در اختیار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، آن طور که برآوردها نشان داده است، این بانک در شاخص «سهم تعدادی از تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی»، «سهم تعدادی از تراکنش های ابزار پذیرش اینترنتی» و «سهم تعدادی از تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی» جزو بانک های دارای رتبه برتر است.

همچنین در شاخص ها «سهم مبلغی از تراکنش های ابزار کارتخوان فروشگاهی» و «سهم مبلغی از تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی» نیز بانک ملی ایران توانسته جایگاه مطلوبی را از آن خود کند.

بانک ملی ایران طی سال های گذشته سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی بانکداری غیرحضوری و بانکداری الکترونیکی داشته است.

به تازگی نیز معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی عمکلرد سامانه های بانکداری دیجیتال بانک ملی ایران را مثبت ارزیابی کرد.

عباس معمار نژاد با تقدیر از خدمات این بانک در حوزه بانکداری دیجیتال، گفته بود: بانک ملی ایران یکی از دو بانکی است که نقشه راه بانکداری آینده و تحول دیجیتال خود را تهیه و به وزارت اقتصاد ارسال کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین