|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۲۹۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

ستاره بوسنیایی تیم فوتبال یوونتوس که به تازگی قرارداد خود را با تیم بارسا نهایی کرده در پیامی احساسی با یوونتوسی‌ها خداحافظی کرد.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، «میرالم پیانیچ» پس از نهایی شدن قرارداد خود با تیم فوتبال بارسلونا با تیم قبلی خود یعنی یوونتوس خداحافظی کرد.

۲ باشگاه بارسلونا و یوونتوس دیروز دوشنبه رسما تایید کردند که بر اساس معاوضه‌ای که بین آنها صورت گرفته «آرتور ملو» از بارسلونا راهی یوونتوس و پیانیچ از یووه راهی بارسلونا شده است. هر ۲ بازیکن با امضای قراردادهایی جداگانه به باشگاه‌های جدید خود پیوستند و البته تا پایان فصل جاری در باشگاه قبلی‌شان حضور خواهند داشت.

ستاره سابق یوونتوس در پیامی احساس با هواداران و اعضای این باشگاه خداحافظی کرد.

وی در صفحه مجازی خود خطاب به یونتوسی‌ها گفت: این پیراهنی که می‌پوشیدم، پوست دوم من است.  من همیشه در زمان‌های حساس هر مسابقه به خودم می‌گویم نفس بکش میرالم.  حالا هم که قصد دارم از احساسم با شما بگویم همین را به خودم می‌گویم.  چهار سال سخت سپری شد و من در کنار فوتبالیست‌هایی بزرگ و از همه مهم‌تر دوستانی واقعی تجربه کسب کردم و در این سال‌ها انسان و پدر بهتری شدم. من و خانواده‌ام بهترین خاطرات زندگی‌مان را اینجا تجربه کردیم.

پیانیچ ادامه داد: از خانواده آنیلی،  هم‌تیمی‌ها، کادر فنی، کارکنان باشگاه و هوادارانی که باعث شدند هر روز احساس کنم آدم خاصی هستم، متشکرم.  پیراهن این باشگاه را باید طوری پوشید که انگار پوست دوم بدن‌تان است. در یوونتوس همیشه باید از جان مایه گذاشت و فقط به دنبال پیروزی بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین