|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۴
کد خبر: ۲۹۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

کرملین گزارش رسانه‌ای اخیر درخصوص پیشنهاد دادن جایزه از سوی روسیه به شبه نظامیان طالبان افغانستان برای کشتن سربازان آمریکایی را دروغ خوانده و به یک صحبت دونالد ترامپ در خصوص اذعان مقامهای اطلاعاتی آمریکا به بی اعتبار بودن چنین گزارشهایی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین امروز دوشنبه اظهار کرد: اول از همه این اتهامات غلط هستند. دوم اینکه اگر سازمانهای اطلاعاتی آمریکا همچنان به رئیس جمهور پاسخگو هستند پس من پیشنهاد می‌کنم بر گفته‌های مربوط از سوی رئیس جمهور ترامپ که اخیرا درباره این گزارشها مطرح شدند، تمرکز کنند.

پسکوف در عین حال اظهار تاسف کرد از اینکه در سال‌های اخیر "یک رسانه سابقا محترم" مطالب فریبنده منتشر کرده که تاثیری منفی برای پرستیژ و اعتبار آن گذاشته است.

وی افزود، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و ترامپ هنوز درباره این مساله بحث نکرده‌اند.

روز جمعه روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی به نقل از یک منبع ناشناس مدعی شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک گزارش اطلاعاتی دریافت کرده مبنی بر اینکه مسکو به شبه نظامیان طالبان به منظور کشتن سربازان آمریکایی در افغانستان پول پرداخت کرده است. طالبان این گزارش را رد کرده و دونالد ترامپ نیز گفت که هرگز چنین اطلاعاتی به او ارائه نشده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین