|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۹۷۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

سرمربی پیکان معتقد است پرسپولیس در حد و قواره قهرمان لیگ برتر ظاهر نشده است.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی بعد از شکست سه بر یک تیمش مقابل پیکان در نشست خبری اظهار کرد: به اعتقاد من می‌توانستیم بازی را مساوی کنیم. نوع رفتار ما غیرحرفه‌ای بود و پرسپولیس حرفه‌ای‌تر عمل کرد و برنده بازی هم شد. سر و ته جدول نشانگر قدرت پرسپولیس نسبت به پیکان نبود. نوع رفتار بازیکنان ما زیبنده تیم نیست. بابت این رفتار متاسفم. با این که زمان زیادی نداریم اما امیدواریم در هفته‌های آینده بهتر عمل کنیم.

او درباره اشتباهات شیخی ویسی در دیدارهای پیکان مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در طول هفته‌های گذشته چهار دروازه‌بان ما خوب نبودند. می‌خواستیم علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان را درون دروازه بگذارم. به باشگاه هم گفته بودم. ما امکان جذب دروازه‌بان نداشتیم. در نتیجه با دروازه‌بان‌ها صحبت کردیم و خودشان به این نتیجه رسیدند که شیخ ویسی درون گل بایستد. از این بابت متاسفم. تلاش می‌کنم دروازه‌بان‌ها را از نظر روحی و روانی بالاتر ببریم.

سرمربی پیکان درباره دلایل اعتراض به داور مسابقه خاطرنشان کرد: شاید اعتراض من زشت بود و زینبده نبود. البته داور بهترین حمله ما را قطع کرد و اگر غیر از این می‌شد، بازیکن ما باید تک به تک می‌شد. با توجه به این که تیم ما عقب بود و گل هم نزده بود، از کوره در رفتم. باز هم متاسفم به داور اعتراض کردم.

ویسی درباره کیفیت پرسپولیس در این دیدار گفت: خودم پرسپولیس را در حد قهرمان ندیدم. شاید به این دلیل است که چهارماه بازی نکرده بودند. البته یک قهرمان نباید زیبا بازی کند بلکه باید بازی‌ها را ببرد.

سرمربی پیکان درباره حضور دراگان اسکوچیچ در ورزشگاه شهدای شهر قدس و تماشای این مسابقه، اظهار کرد: دست اسکوچیچ درد نکند که به ایران برگشت و بازی‌های ما را می‌بیند. امیدوارم به کمک فوتبالی‌ها یک تیم خوب را در مقدماتی جام جهانی داشته باشیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین