کد خبر: ۲۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
مانچو ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی بهتر از حریف خود بودیم و می توانستیم از حریف خود پیش بیفتیم ولی ایکاردی فرصت خیلی خوبی را از دست داد.
سرمربی اینتر از تساوی برابر میلان در داربی این شهر ابراز رضایت کرد.

میلان و اینتر در داربی شماره 213 به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا این دیدار برنده ای نداشته باشد.

روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر پس از تساوی تیمش برابر میلان گفت: بسیار بسبار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. تیمم در این دیدار نمایش خوبی داشت که من را تحت تاثیر قرار داد. من از این اینتر راضی هستم. نمایش بازیکنانم در این دیدار خیلی خوب بود. پس از آن که نزدیک با 2 سال تیم با سیستم 2-5-3 بازی کرده است به یکباره تغییر سیستم آسان نیست. همه بازیکنانم با این تغییر کنار آمدند و خودشان را به خوبی نشان دادند. نمی توانم اینتر را در 5 روز تغییر دهم. شرایط خیلی سختی در اینتر دارم چرا که می دانم تیم در شرایط بحرانی قرار داشت و اکنون باید با شرایط جدید خودش را وفق دهد تا در ادامه فصل بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. در حال حاضر در شرایطی قرار داریم که باید هر 3 امتیاز بازی‌های آینده‌مان را کسب کنیم. می دانیم در صورتی که بتوانیم 3 امتیاز بازی های آینده را کسب کنیم می توانیم بار دیگر به جمع مدعیان برگردیم.

مانچو ادامه داد: بازی را خوب شروع کردیم و خیلی بهتر از حریف خود بودیم و می توانستیم از حریف خود پیش بیفتیم ولی ایکاردی فرصت خیلی خوبی را از دست داد. صادقانه باید بگویم که ساختن اینتر زمان می برد و من تمام تلاشم را می کنم تا اینتر بتواند بار دیگر به دوران اوج بازگردد. هدفم این است که سال آینده اینتر بتواند قهرمان شود و در این فصل نیز تا جایی که ممکن است باید بتوانیم به صدر جدول نزدیک شویم. در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم. در داربی نمی توان صاحب موقعیت زیادی شد. ایکاردی فرصت خیلی خوبی را در این دیدار از دست داد و شاید اگر این فرصت به گل تبدیل می شد می توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. مهاجمان باید قدر فرصت های خودشان را در ادامه بازی ها بدانند تا بتوانیم از این شرایط بحرانی خارج شویم.

سرمربی نراتزوری درباره بازگشت بالوتلی به این تیم گفت: ماریو در لیورپول خوشحال است و دلیلی ندارد او را به اینتر بازگردانیم. او الان بهترین فرصت را برای درخشش و نشان دادن توانایی های خود دارد و باید از این فرصت به خوبی استفاده کند. بالوتلی پیش از این در تیم بزرگی چون منچسترسیتی بازی کرد. او بعد از آن از لیگ برتر جزیره جدا شد و الان این شانس را دوباره به دست آورده است تا توانایی‌هایش را دوباره این بار با لیورپول اثبات کند. او افزود: فرصت بسیار خوبی برای بالوتلی به وجود آمده است. او باید قدر این موقعیتی را که برای او به وجود آمده بداند و بهترین بازی‌هایش را برای لیورپول به نمایش بگذارد.

سرمربی اینتر ادامه داد: بازی داربی همیشه با بازی های دیگر فرق می‌کند. می دانستیم که این دیدار چه شرایط ویژه ای دارد. بازیکنانم مثل حریف تلاش کردند و دست از تلاش نکشیدند.

مانچو درباره شرایط تیم‌های ایتالیایی نیز گفت: بدون شک بازیکنان یوونتوس از خبر شنیدن استعفای کونته شوکه شدند. آلگری کار سختی پیش روی دارد. او از این که هدایت تیم بزرگی چون یوونتوس را برعهده گرفته خوشحال است. آلگری برای قهرمان کردن یوونتوس نیاز به جذب بازیکنی بزرگ ندارد. یوونتوس یک تیم کامل است و بازیکنان خوبی در تمام پست ها در اختیار دارد با این حال معتقدم که در فصل جدید یوونتوس با آلگری قهرمان نخواهد شد. ما یک قهرمان دیگر داریم و آن ناپولی است.


منبع: ایسنا
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین