|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹
کد خبر: ۲۹۷۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی می‌گوید: سردار کوثری همواره بر پویایی مجلس تأکید ویژه داشت و تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را در پارلمان پیگیری کند. همین روحیه نیز باعث شده بود تا جریانات مختلف سیاسی که دغدغه نظام را دارند، با ایشان ارتباط خوبی برقرار کنند.

به گزارش خبرآنلاین، نادر قاضی پور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در خصوص خدمات سردار کوثری از زمان دفاع مقدس تاکنون، گفت: بنده و شهید حمید باکری در عملیات «والفجر۱» شاهد زخمی شدن سردار کوثری بودیم و شدت جراحات ایشان به حدی بود که همگی فکر می‌کردیم ایشان به فیض «شهادت» نائل می‌شوند.

وی ادامه داد: تجربه حضور در کنار سردار کوثری در دو دوره مجلس شورای اسلامی یادآور خاطرات بسیار خوبی از شخصیت و منش رفتاری ایشان است. بنده شاهد بودم که آقای کوثری همواره در صف اول نماز جماعت حاضر بود و در موضوع پیگیری وضعیت «رزمندگان» و «ایثارگران» بیشترین تلاش را انجام می‌داد.
سردار کوثری یک فرد ولایتمدار است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به سبک زندگی سردار کوثری، بیان داشت: آقای کوثری یک فرد ولایتمدار و ساده زیست است. فرزندان ایشان نیز بسیار متین و ولایی هستند و مشخص است که تحت تربیت چنین مردی رشد یافته‌اند.


قاضی پور تأکید کرد: سردار کوثری در هر سمتی حضور داشته، منشأ خدمات ارزنده‌ای بوده است. ایشان در قرارگاه «ثارالله» بسیاری از مشکلات موجود را با متانت و صبر پیگیری می‌کرد و همواره کسانی که با ایشان در ارتباط بودند را مورد لطف و محبت خود قرار می‌داد.
سردار کوثری تعامل خوبی با جریانات سیاسی دارد

وی در خصوص روحیه‌ تعاملی سردار کوثری گفت: آقای کوثری در اصول خود فردی بسیار محکم بود. اما با تمامی افرادی که در مجلس شورای اسلامی با ایشان ارتباط داشتند بر مبنای اصل «احترام» برخورد می‌کرد.

قاضی پور در پایان گفت: سردار کوثری همواره بر پویایی مجلس تأکید ویژه داشت و تلاش می‌کرد تا مشکلات مردم را در پارلمان پیگیری کند. همین روحیه نیز باعث شده بود تا جریانات مختلف سیاسی که دغدغه نظام را دارند، با ایشان ارتباط خوبی برقرار کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین