|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۲۹۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
وزیر راه و شهرسازی گفت: امیدواریم در این شرایط سخت با همکاری تمامی دستگاه‌های درگیر بتوانیم تا پنج سال آینده آزادراه تهران-شمال را به طور کامل به بهره برداری برسانیم.

محمد اسلامی روز دوشنبه دوم تیرماه در بازدید از روند ساخت قطعه دوم آزادراه تهران-شمال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم تا قبل از پایان بهار سال ۱۴۰۰ باند رفت این آزاد راه در منطقه ۲ را برای استفاده عموم مردم به بهره برداری برسانیم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امیدواریم با تامین مالی مناسب این هدف را در بهار آینده محقق کنیم و مردم بتوانند مسیر خود را از اتوبان و تونل البرز به عنوان بلندترین تونل کشور به طول شش و نیم کیلومتر ادامه دهند.

وی توضیح داد: با بهره برداری از این مسیر یک گام دیگر برای کوتاه کردن مسیر مسافرانی که قصد عبور از جاده چالوس را دارند برمی داریم.

این مسئول تاکید کرد: امیدواریم در این شرایط سخت با همکاری تمامی دستگاه‌های درگیر بتوانیم تا پنج سال آینده این آزادراه را به طور کامل به بهره برداری برسانیم.

وی اظهار کرد: ۵۰ درصد سرمایه گذاری برای تکمیل این پروژه را بنیاد مستضعفان و نیم دیگر را نیز دولت به عهده گرفته است که برآورد می‌شود برای تکمیل باند رفت آن ۲۱۰۰ میلیارد دیگر هزینه شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: حجم این پروژه بالا است و شرایط سختی برای تکمیل این مسیر وجود دارد ولی امیدواریم با اضافه کردن شیفت سوم کاری سرعت تکمیل آن افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: تا کنون به خاطر محدودیت‌های مالی ما با یک شیفت بلند در این پروژه کار کردیم ولی بنا شده این شیفت بلند به سه شیفت تغییر کند.

وی توضیح داد: بنا شده لجستیک این پروژه را زودتر انجام دهند و هر چند موارد بحرانی زیادی پیش رو داریم ولی چالش خاصی در مسیر تکمیل این مسیر وجود ندارد و به دنبال آن هستیم از زمان و منابع به بهترین شکل استفاده کنیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین