|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۹۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۹

دختر ۲۲ ساله کرمانی به نام ریحانه عامری با سرنوشتی شبیه به رومینا اشرفی و در قتل ناموسی توسط پدرش با ضربات تبر به قتل رسید. جرم ریحانه فعالیت در شبکه‌های مجازی و بهانه کشتن‌اش دیر به خانه رسیدن بود. البته ریحانه عامری که توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد ۳ سال پیش هم تا حد مرگ پیش رفته بود.

آنطور که رکنا خبر داده است، روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه رفتن خواهر ریحانه عامری به خانه پدری اش در کرمان راز قتل دختر ۲۲ ساله را فاش کرد.

هیچ کس در خانه نبود که خواهرش با وضعیت نامرتب قالی‌ها مواجه شد و وقتی پدر آشفته به خانه برگشت و سریع خارج شد مادر ریحانه عامری از مرکز تعویض پلاک برگشت و حرفی زد که گره قتل فجیع را فاش کرد.

خواهر ریحانه عامری در انتظار اهالی خانه بود که پدرش با چهره‌ای آشفته و لباس‌های بهم ریخته وارد خانه شد و بدون اینکه حرفی بزند به اتاقش رفت و دوباره از خانه خارج شد.

مادر گفت شب گذشته ریحانه ساعت ۲۳:۳۰ به خانه بازگشت و پدرش با او جروبحث کرد و ریحانه به اتاقش رفت و پدرش تهدید کرد که یک روز ریحانه را می‌کشد.

همین نگرانی باعث شد خواهر دختر ۲۲ ساله کرمانی داخل اتاق ریحانه عامری برود و زیر لباس‌های به هم ریخته خانه با خون روبرو شود.


ریحانه عامری سه سال پیش نیز به توسط پدرش به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود

راز قتل ریحانه عامری توسط پدرش فاش شد

پلیس خیلی زود پدر ریحانه عامری را بازداشت کرد و اعتراف به قتل دختر ۲۲ ساله کرمانی با تبر کرد. او در بیابان‌های روستای اختیار آباد دست به این قتل زده بود.

پدر ریحانه عامری که مثل رومینا اشرفی دختر ۱۳ ساله تالشی توسط پدرش به قتل رسیده است و مثل فاطمه برحی دختر آبادانی قربانی قتل ناموسی شده است گفت: ریحانه سرکش بود مدام فیلم‌های مدلینگ، و تصاویر نامناسب از خود در اینستاگرام منتشر می‌کرد، گفته بودم او را به قتل می‌رسانم تا اینکه دیشب دیر آمد و تصمیمم قطعی شد. و ریحانه را کشتم.




پدر ریحانه عامری دلیل قتل او را فعالیت در حرفه مدلینگ عنوان کرده است

ریحانه عامری سه سال پیش هم تا حد مرگ رفته بود

ریحانه عامری که توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد ۳ سال پیش هم تا حد مرگ پیش رفته بود.

دو شنبه ۲۸ خرداد ماه دختر ۲۲ ساله کرمانی به نام ریحانه عامری توسط پدرش با تبر به قتل رسید و خواهرش دومین بار نتوانست جان ریحانه را نجات بدهد.

خواهر ریحانه عامری وقتی پدرش اعتراف کرد دخترش را با تبر به قتل رسانده است نزد تیم تحقیقاتی فاش کرد دختر ۲۲ ساله در سال ۹۶ نیز تا لب مرگ پیش رفته بود.

این تحقیقات نشان داد پدر ریحانه عامری که از دست رفتار‌های دخترش خسته شده بود ۳ سال پیش ریحانه را تا حد مرگ کتک زده است تا جاییکه دست و پای ریحانه شکسته بود و خواهرش با رساندن دختر ۲۲ ساله کرمانی به بیمارستان و نجات او از دست پدر باعث شده است تا او از قتل نجات یابد.

پس از قتل رومینای اشرفی ۱۴ساله به‌دست پدرش در تالش و قتل فاطمه برحی ۱۹ساله، به‌دست شوهر ۲۳ساله‌اش در آبادان، قتل ریحانه سومین قتل ناموسی روز‌های اخیر است.


//////

پلیس: قتل دختر کرمانی با «تبر» صحت ندارد 



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به کشته شدن یک دختر در کرمان گفت: خبر کشتن این دختر با تبر توسط پدرش صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، سرهنگ کوروش احمد یوسفی افزود: گرچه عصبانیت پدر، عامل قتل دختر ۲۵ساله کرمانی شده ولی انطوری که در شبکه های اجتماعی منتشر شده قتل با تبر صورت نگرفته است .

وی که با ایرنا گفت و گو می کرد، افزود: شب گذشته ۲۶ خردادماه اختلاف خانوادگی پدر و دختر و عصبانیت پدر موجب قتل دختر جوان شد.

سرهنگ احمد یوسفی با اشاره به این مطلب که در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می شود تاکید کرد: پدر پشیمان از نتیجه عصبانیتش هم اکنون در بازداشت پلیس است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین