|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۲۹۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلای ایران در حالی بالا رفت که بازار سکه شاهد سیر نزولی قیمت را تجربه کرد. در مقابل بازار ارز روز پرنوسانی را آغاز کرد.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۳۲ (یک هزار و هفتصد و سی و دو ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۰۵ درصدی به ۱,۷۳۱ (یک هزار و هفتصد و سی و یک ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۷۴۱,۸۰۰ (هفتصد و چهل و یک هزار و هشتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۱۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۰.۱۸ درصدی، از ۹۸۷,۲۰۰ (نهصد و هشتاد و هفت هزار و دویست ) تومان به ۹۸۹,۰۰۰ (نهصد و هشتاد و نه هزار) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۲۱۵,۰۰۰ (سه میلیون و دویست و پانزده هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ سکه بهار آزادی
امروز قیمت سکه بهار آزادی خلاف رشد قبلی با افت روبرو بوده است، سکه بهار آزادی که ۲ روز پیش تا ۷,۳۵۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۶۸ درصدی به ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.

قیمت سکه در بازار تهران امروز
سکه در بازار امروز تهران، به ۷,۶۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۷,۵۸۲,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد و هشتاد و دو هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۴۷ درصدی داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین