|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۹۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.

به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان (۹۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان (۸۵ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.

همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان (۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان (۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۷۳۶ هزار و ۴۱۱ تومان (۱۰ هزار و ۷۱۱ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۲۳.۴۵ دلار (۱۷.۴۵ دلار افزایش نسبت به دیروز) است.

افزایش قیمت دلار و یورو

اما در جریان معادلات ارزی امروز، دلار و یورو افزایش قیمت داشتند.

امروز (چهارشنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را معادل ۱۷ هزار تومان می‌خرند و به قیمت ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان نیز می‌فروشند.

بنابراین نرخ خرید دلار نسبت به معاملات روز گذشته ۱۲۰ تومان و نرخ فروش آن نیز معادل ۱۷۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

همچنین امروز این صرافی‌ها هر یورو را نیز به قیمت ۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان می‌خرند و معادل ۱۸ هزار و ۷۵۰ تومان هم می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نسبت به معاملات روز گذشته به میزان ۱۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را معادل ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۸ هزار تومان می‌خرند که نسبت به دیروز نرخ خرید دلار ۵۰۰ تومان افزایش و نرخ خرید یورو ثبات داشته است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین