|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۹۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
با قرمز شدن وضعیت مشهد در آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تمرینات باشگاه شهرخودرو در آستانه تعطیلی در این شهر قرار دارد و این تیم به دنبال انتقال زمین تمرین خود به تهران است.

به گزارش ایسنا، پس از وضعیت مبهم و خطرناک باشگاه تراکتور و احتمال کناره‌گیری این تیم از لیگ برتر، حالا باشگاه شهرخودرو نیز شرایط مناسبی ندارد و تمرینات این تیم در حال لغو شدن است. این شرایط در حالی است که تنها ۳ هفته به شروع دوباره لیگ نوزدهم مانده و تیم‌ها باید از تاریخ‌های هشتم و نهم تیر به مصاف حریفان خود بروند.

وضعیت قرمز استان خراسان رضوی و به خصوص شهر مشهد در آمار مبتلایان به کرونا و هم‌چنین اتفاقی که برای باشگاه تراکتور افتاده است، مدیران تیم مشهدی را ترسانده و آن‌ها به دنبل تعطیل کردن تمرینات خود در مشهد هستند. البته قرار است با پیشنهاد کادر فنی، تمرینات این تیم مشهدی به تهران منتقل شود اما اگر آن‌ها نتوانند زمین تمرین و مکان اسکان پیدا کنند، به احتمال زیاد و تا کم شدن آمار مبتلایان به ویروس کرونا تمرینات این تیم مشهدی لغو می‌شود.

باشگاه شهرخودرو پس از گرفتن تست اولیه از اعضای خود اعلام کرد که ۲ عضو مشکوک به کرونا دارد اما این باشگاه هنوز نتوانسته تست دوم خود را طبق اصول فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ از اعضا خود بگیرد. قرار است در صورت انتقال تمرینات شهرخودرو به تهران، تست دوم اعضای این تیم در پایتخت از آن‌ها گرفته شود.

این تیم مشهدی که هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا رقابت می‌کند، نظر مثبتی نسبت به شروع دوباره لیگ نوزدهم ندارد و یکی از ۴ تیمی بود که تهدید به انصراف از ادامه لیگ برتر کرده بود. حالا باید دید وضعیت شهر مشهد تمرینات شهرخودرویی‌ها را به کجا سوق خواهد داد و آیا این تیم هم سرنوشتی مانند تراکتور پیدا خواهد کرد یا خیر.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین