|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات ۳۰ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی از میان دود و شعله‌های آتش خبر داد.

ابراهیم قنبری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۲:۵۶ امروز (۱۴ خردادماه) در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش‌سوزی یک منزل در یک مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی (خیابان هدایت بین زاهد و مناطق) اطلاع‌رسانی شد که در پی این گزارش، آتش‌نشانان ایستگاه ۹۹ همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان با رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که آتش‌سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی روی داده است و دود غلیظی راه‌روها و طبقات ساختمان را در بر گرفته است.

قنبری افزود: ماموران آتش‌نشانی سریعا به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از تجهیزات تخصصی وارد ساختمان شده و مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند. گروه دوم نیز با تجهیز به دستگاه تنفسی، به طبقات مختلف ساختمان رفته و مشغول جستجو برای خارج کردن افراد گرفتار در میان دود و حرارت شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان ۳۰ نفر از ساکنین را به سلامت از ساختمان خارج  کرده و به محل امن انتقال دادند. همچنین شعله‌های حریق را در طبقه چهارم مهار و از سرایت آتش به دیگر واحدهای مجتمع جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان، اتصال برق کولر گزارش شده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین