|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۶
کد خبر: ۲۹۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تحول باید از خود ما و خانواده‌مان آغاز شود و بعد به دانشگاه و حوزه‌های علمیه برسد تا شاهد تحولی همه‌جانبه در کشور باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنان امروز رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی اظهار کرد: ما باید ابعاد مختلف زندگی امام (ره)را بشناسیم و بدانیم که در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله اسلام هیچ فقیه و روحانی این توفیق را نداشته است که بتواند نظامی اسلامی تاسیس کند، اما امام(ره) به خاطر فکر و شجاعت خود موفق شد چنین کاری را انجام دهد.

 وی افزود: ما باید واقعاً به واکاوی جهات مختلف نهضت امام(ره) بپردازیم و توفیق ایشان را در رسیدن به اهدافشان بررسی کنیم که در این زمینه تحول خواهی و تحول آفرینی امام(ره) که در سخنان رهبری مورد تاکید بود از مهمترین بخش هاست.

 این عضو جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: سخنان رهبری به بعد تازه‌ای از زندگی امام(ره) پرداخت و ما می‌توانیم با استفاده از این سخنان راه رسیدن به مطالبات تحول‌آفرین را آسان‌تر دنبال کنیم.

وی افزود: تحول باید از خود ما و خانواده‌مان آغاز شود و بعد به دانشگاه و حوزه‌های علمیه برسد تا شاهد تحولی همه‌جانبه در  کشور باشیم.

اکرمی در پایان تاکید کرد: ظرفیت مادی و معنوی ما در این زمینه بالا است و می توانیم با استفاده از آن وارد گود عمل شویم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین