|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۲۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان با کاهش۳۰ هزار تومانی و ربع سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز قیمت داشته‌اند. سکه‌های یک گرمی نیز ۱۰ هزار تومان گران‌تر نسبت به دیروز، یک میلیون و ۱۰۰ هزار به فروش رسیده است.

طبق آخرین قیمت‌های اعلام شده توسط نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، بازار سکه و طلا امروز هم به دنبال افزایش نرخ ارز و افزایش ۱۴ دلاری قیمت‌های جهانی، افزایشی پیش رفته و سکه به هفت میلیون و ۴۴۰ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایسنا، آخرین قیمت‌های معاملاتی سکه و طلا در بازار امروز (دوشنبه) را اینگونه اعلام کرد که با توجه به افزایش نرخ ارز و همچنین افزایش قیمت انس جهانی، قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته است.

وی افزود: بر این اساس با افزایش ۴۰ هزار  تومانی نسبت به روز گذشته، هر قطعه سکه طرح جدید هفت میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز با ۵۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شده است.

در بازار داخلی امروز نیم سکه، سه میلیون و ۷۵۰  هزار تومان با کاهش۳۰ هزار تومانی و ربع سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به دیروز قیمت داشته‌اند. سکه‌های یک گرمی نیز ۱۰ هزار تومان گران‌تر نسبت به دیروز، یک میلیون و ۱۰۰ هزار به فروش رسیده است.

همچنین هر مثقال طلا سه میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۳۰ هزار تومان معامله شده است.

آخرین نرخ هر اونس طلای جهانی هم ۱۷۴۰ دلار ثبت شده که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۴ دلاری داشته است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین