|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۲۹۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
 مدیرعامل شرکت خودروسازی رنو فرانسه اخبار و شایعات مبنی بر تعطیلی یکی از کارخانه های آن شرکت در شمال این کشور را رد کرد.

به گزارش ایسنا، ژان دومینیک سنارد، مدیرعامل شرکت رنو به تازگی در مصاحبه و گفتگوی با گزارشگر تلویزیون LCI  خاطر نشان کرده است که هیچ برنامه‌ای برای بستن و تعطیل کردن کارخانه موبوژ، در واقع در شمال فرانسه، نخواهد داشت.

بر اساس گزارش رویترز، در واقع رنو به طور رسمی تمامی اخبار و شایعات مربوط به تعطیلی این کارخانه فرانسوی را رد و تکذیب کرده است.  

این اخبار و شایعات بعد از خبر تعدیل نیروی گسترده و اخراج حدود چهار هزار و ۶۰۰ نفر از کارکنان فعال در شرکت رنو در این کشور منتشر شده بود.  این خودروساز فرانسوی پیشتر اعلام کرده بود که با تغییر رویکرد و استراتژی های خود نظیر کاهش میزان نیروی کاری، کاهش ظرفیت تولید و کاستن از تنوع قطعات موجود در خودروها،  به دنبال تعدیل نیروی حدود ۱۵ هزارنفری در سراسر جهان و کاهش ظرفیت تولید خود از چهار میلیون دستگاه سال پیش به ۳.۳ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۴ است.

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران برآورد و اعلام کرده اند که از مجموعه اخباری که در این خصوص از سوی شرکت رنو منتشر شده است، به نظر می رسد که این خودروساز می خواهد به بسیاری از همکاری های خود در سایر بازارهای جهان پایان بخشد و کارخانه های خود را در برخی کشورها بجز فرانسه تعطیل کند تا بدین ترتیب از ضرر و زیان و بحران های مالی ناشی از شیوع گسترده و پاندمی کرونا بکاهد و به احیای سودآوری خود کمک کند.  

شرکت رنو بدون شک یکی از بزرگترین خودروسازان فرانسه به شمار می‌رود و سهم قابل توجهی در بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.  



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین