|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۲
کد خبر: ۲۹۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
  ​​​​​​​رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از کشف ۱۹۸ دستگاه خودروی فاقد پلاک طی دو هفته اخیر در این استان خبر داد.

رامین ربیعی روز دوشنبه ۱۲ خردد در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: پس از صدور دستور ویژه در راستای نظارت بیش از پیش بر بازار خودرو، کلیه دستور العمل ها و بخشنامه‌های نهاد های بالادستی به ادارات تابعه، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه جهت رعایت مفاد آن و برخورد با محتکران احتمالی ابلاغ شد؛ همچنین بازرسی دقیق از اماکن عمومی دپوی عمده خودرو اعم از نمایشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و... با همکاری بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه نمایشگاه داران در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، ربیعی تصریح کرد: علاوه بر همکاری با اتاق های اصناف و اتحادیه های مرتبط در استان، همکاری ها با بسیج و پلیس آگاهی در خصوص شناسایی اماکن احتمالی دپوی خودرو افزایش یافت.

وی از کشف تعدادی خودروی بدون پلاک در یک واحد مسکونی خبر داد و گفت: ۱۲ دستگاه خودروی سواری در یک واحد مسکونی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد و ۱۵۵ میلیون ریال کشف شد.

رئیس سازمان صمت البرز ادامه داد: در بازرسی های بعدی، تعداد ۲۰۲ دستگاه خودرو سواری وارداتی در یک انبار کشف شد که از این تعداد ۲۹ دستگاه دارای پلاک شخصی بنام خریدار و تعداد ۱۷۳ دستگاه خودرو، پلاک نشده بود که پرونده‌ای در این راستا تشکیل و موارد در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه تحویل خودرو به خریدار در نمایندگی ها، منوط به الصاق قطعی و پَرچ پلاک روی خودرو بوده و تحویل خودروی بدون پلاک و یا تحویل دستی پلاک به خریداران ممنوع است؛ تصریح کرد: در بازرسی همکاران ما از دو نمایندگی مجاز خودروسازان سه دستگاه خودروی خارجی بدون پلاک و ۱۰ دستگاه خودروی سواری داخلی فاقد پلاک کشف شد که پرونده متشکله در این زمینه نیز در حال بررسی است.

این مسئول از عموم شهروندان خواست تا هر گونه محل دپوی خودرو را به سامانه ۱۲۴ گزارش نمایند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین